• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daihatsu Cuore ‘08 lime green

Zullen niet perfect terugkomen maar zal m flink frisser ogen!

Velgen zitten er weer onder en het groene monster rijdt weer!

Velgen zijn echt enorm opgeknapt! Meer metallic flake dan ervoor maar het doe de auto echt goed :)

Voor:
IMG_2249.webp
IMG_2252.webp

Na:
IMG_2371.webp
IMG_2368.webp

Ook de trommelrem netjes gemaakt met hittebestendige lak en even afgebakken thuis in de oven :D. Naven voor bijgewerkt met zinkspray en alles zit er weer onder.

Voor
IMG_2261.webp

Na:
IMG_2352.webp
IMG_2372.webp

Over 2 weken gaat de nieuwe bak er onder. Hopelijk is hij dan weer even goed motorisch gezien. Qua lak ga ik een poging doen om zelf uit te deuken (slechter wordt het toch niet) en wellicht nog een restje coating aanbrengen :innocent:

Wat een prachtig project zeg!

je pakt het echt super grondig aan, stiekem heb ik een zwak voor deze guppen karretjes.
Zo heb ik tot juni dit jaar 5 jaren rond gereden in een Suzuki Alto, qua materialen, afwerking en techniek heel herkenbaar,

Mocht het je nog lukken zou ik wel adviseren de vocht barrière op de voorportieren weer terug te plaatsen net als je achter hebt gedaan, het bitumen is hier niet geschikt voor en de lijmlaag zal er ook vast blij mee zijn.

Hopelijk gaan jullie nog lang plezier hebben van samen met de Alto denk ik één van de goedkoopste auto's qua maandelijkse kosten, onderhoud en eventuele reparatie.
En ze zijn doorgaans ook enorm betrouwbaar.

• Leuk
Reacties: Jahe
Thnx!
Ik ga het in de gaten houden. Zal over een half jaartje eens de deurpanelen loshalen om te kijken hoe het er uit ziet. Mocht het nodig zijn kan ik als nog de boel verwarmen en opnieuw folie plaatsen.

• Leuk
Reacties: WouterR