Dank jullie wel voor de positieve reacties!
Vandaag verder gegaan. Nadat ik eerst een Mazda 323 van een vriend en vriendin van me, de Colt en de Cuore heb gewassen.
Aangezien de auto hier de hele dag in de zon staat kan ik pas tegen de avond beginnen met m'n Monello producten.
Zodoende nog niet heel erg opgeschoten.
Na het wassen de trims schoongemaakt met Megs APC. Daarna het linker voor spatbord, linker deur en het dak gekleid.
Na het kleien zag de zijkant er zo uit. Ze zijn er mee door een wat te smal bospaadje gereden dus over de hele zijkant staan deze krassen, ook aan de andere kant. Verder zag ik nog wat krassen die op deze foto's niet te zien zijn. En heb ik heel veel teer pikkels erop zitten. Maar hier heb ik nog geen product voor om het te verwijderen. Iemand een suggestie voor een goed middel?
Vervolgens werd het tijd om de streep te verwijderen en het hele dak de zelfde kleur te maken.
Hier na het halve dak met inizio op oranje.
Daarna maakte ik een foutje. In plaats van dat ik de finale pakte op de zwarte pad. Heb ik per ongeluk de mezzo gepakt. :|~*
Stomme is dat ik er pas achter kwam nadat ik het halve dak gedaan had en het al aardig donker aan het worden was.
_[]
Dus het dak maar afgemaakt met mezzo op zwart. En morgen nog maar eens overheen met finale op zwart en dan de NXT eroverheen.
Omdat het ondertussen donker was geworden zijn het wat nighttime pic's geworden van het dak. Hier dus de reflectie van de maan op mezzo op zwart.
Goed dus vandaag in elk geval weer een leermomentje gehad. Morgen weer verder.
Bedankt voor het lezen.
Groeten Tjalling