• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap 500

Vandaag ook druk geDAPT.

Wat een genot.

Eerst ben je er weg van, later wil je er niet meer van weg! Echt een geweldig apparaat.

Diverse PB producten gebruikt in combinatie met de LC pads. Resultaat helemaal naar tevredenheid!

In het begin ook gemerkt / geleerd welk product bij welke snelheid het beste werkt. (SSR 2,5 ok standje 5 en 3, Proff. Polish op 3 en Black Hole ook op 3)

Alleen dat afplakken vooraf, wat een drama...... Rubbertjes goed afplakken, zeker omdat de ruiten ook een poetsbeurt kregen met de DAP......

Wat een werk, zouden ze moeten verbieden!

Enige wat me opviel is dat de DAP lijkt te blijven hangen als die licht schuin op de lak geplaatst is? (bij randjes o.i.d.)

Kom morgen het resultaat wel showen in bergschenhoek als de bestelling voor 12:00 klaar ligt :D

GR.

Een zeer verkochte Dapper!

de Twingo glimt in ieder geval weer, door het donker helaas geen foto's kunnen maken
 
Dibbuz zei:
Dat ligt aan de hardheid van de lak en de diepte van de kras. Hartstikke leuk dat het resultaat geweldig is natuurlijk maar om gelijk te beweren dat je alles weg kan krijgen na 1 ervaring met een machine vind ik wat erg optimistisch :roll


Off Course & Jazeker & Helemaal waar Dibbuz


Natuurlijk weet ik dat ik heel erg optimistisch ben als ik een dergelijke uitspraak doe. Ik probeer hier dan ook niet te beweren dat elke kras weg te krijgen is. Dat heb ik zelf ook wel degelijk kunnen zien. Er blijven krassen zitten ( diepe dus ) ..........

Wat ik vooral duidelijk wil maken voor degenen die nog niet zulke goede resultaten hebben geboekt, of die zelfs nog moeten gaan beginnen met de DAP, is het volgende ..... :

Om resultaten te boeken met de DAP - de SSR1 - de SSR2 - zul je tijd en energie moeten steken in de behandeling. Je kunt niet volstaan met 1 keertje op en neer wapperen over de lak. Je kunt ook niet efkes snel doorDAPPEN of gewoon maar wat meer product gebruiken.

Ik bedoel dus vooral dat je de DAP en de producten hun werk moet laten doen. Als je die moeite neemt en niet alles tegelijk wilt doen, kun je indrukwekkende resultaten behalen.

Dus natuurlijk heb je gelijk dat niet alles weg te toveren valt.
Ik probeerde slechts de mensen te motiveren om er voldoende werk van te maken. Dus in elk geval bedankt voor het "aanscherpen" van de bevindingen. Het resultaat blijft geweldig. Vandaag de 500 Watt bouwlamp er nogmaals op en vanuit meerdere hoeken belicht. Vanuit meerdere hoeken over de lak gekeken. Liggend op de grond en tegen de auto aan.
En jawel, je krijgt er echt enorm veel mee weg... :cool: :cool: :cool:
 
Duidelijk verhaal nu Leon top :)^
Je kunt niet volstaan met 1 keertje op en neer wapperen over de lak.
:D en ook dit is helemaal waar.
Het gaat niet vanzelf en je moet er wel degelijk zelf wat voor doen. :)^
 
Is al eens gezegd, kan het dan ook maar herhalen,niet teveel product op de pads aanbrengen en geregeld de pads eens uitwassen is de boodschap, zeker met die 5,5" want deze raken sneller verzadigd dan de 6,5", ze zijn dan ook dunner.
 
De heavy!
De zijkant is helemaal stuk!
Ziet eruit alsof hij met de zijkant de hele tijd ergens tegen aan heeft liggen schrapen wat dus niet het geval is.
 
Foto's zijn van vorig weekend. Het was ook koud. We hebben alleen het linker zijscherm en het dak kunnen doen.

Bij het afspoelen bevroor de hele boel :-b
 
Sodemieters wat een kou zeg! ]-0

We moesten regelmatig naar binnen om even de handjes op te warmen.
De vooruitgang die we op het zijscherm hebben geboekt geeft me wel weer moed voor de rest van de auto.
Als het weer wat warmer wordt ga ik zeker aan de slag met de andere schermen.
 
Leuke foto's ... misschien een topic maken met alleen DAP actiefoto's ;) ?

Ik heb bij mijn eerste DAP sessie dat extra handvat gebruikt! Ik vond het wel handy werken!
Wat is jullie ervaring daar mee?
 
Bij mijn DAP-doop heb ik even getest wat ik gemakkelijker vond: met of zonder handvat. Ik geef er voorlopig de voorkeur aan met handvat te werken. Ik heb zo veel meer controle over hetgeen ik doe en het is veel makkelijker sturen. Helaas heb ik nog geen actiefoto's.
 
Peter A3 TDI zei:
Ik heb bij mijn eerste DAP sessie dat extra handvat gebruikt! Ik vond het wel handy werken!
Wat is jullie ervaring daar mee?

Ik werk persoonlijk zonder handvat. Bij het gebruiken van de handvat heb je de neiging meer druk te zetten op het handvat waardoor de machine iets kantelt.

En in sommige posities werkt het niet lekker, je kan em niet goed beethouden aan het handvat.

Ik hou em vast zoals Dibbuz en Timon op de foto's de machine beethouden :)^