• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 500

Uiteraard! Ik weet misschien iets meer dan een beginnende gebruiker maar ben er van overtuigd dat ik nog genoeg kan leren van mensen als Tim, Adrie en jouzelf! Daarom ga ik zeker van de partij zijn! :)
 
+1

Vandaag ook volop met de dap gewerkt.
De dap zelf beviel goed maar ik weet niet of ik hem correct gebruik.
En dan met name in de hoeveelheid druk en de snelheid waarmee je de machine over de lak laat gaan.
Dus kom maar op met de workshop :)
 
Ik heb zojuist voor mezelf besloten ook maar over te gaan tot aanschaf ;). Over paar weekjes.
Ik zit alleen niet echt te wachten om naar Bergschenhoek te rijden. Aangezien ik vanaf de Duitse grens achter Arnhem kom. Als het niet anders is dan heb ik pech.
Ik weet niet wat de planning waar deze workshop gegeven gaat worden.
Ik houd me in ieder geval aanbevolen!
 
dionio zei:
Ik heb zojuist voor mezelf besloten ook maar over te gaan tot aanschaf ;). Over paar weekjes.
Ik zit alleen niet echt te wachten om naar Bergschenhoek te rijden. Aangezien ik vanaf de Duitse grens achter Arnhem kom. Als het niet anders is dan heb ik pech.
Ik weet niet wat de planning waar deze workshop gegeven gaat worden.
Ik houd me in ieder geval aanbevolen!

Je woont tussen Arnhem en duitse grens.... Dicht hier in de buurt.

Ik zeg niet dat ik een prof ben maar wil best een keer bij je langs komen.

Heb ook nog wel een dvd van meguiars voor personen liggen, principe van beide is hetzelfde, alleen een andere naam.
 
Er zitten zowiezo 2 Peters op de forum die uit Zevenaar komen, en dat is toch echt tussen Arnhem en de Duitse grens :-D Hint.. hint !!
 
Bij deze: Gendringen ;)
Ik heb nog geen DAP maar ben er nu wel heel zeker van dat ik er één ga bestellen. Ik wacht nog wel heeeel even. paar weekjes.

Off-topic: er was zonet een familie-lid op bezoek. Auto helemaal onder de vogeldrek en algen. Ook schuurspons incidenten waren door de dikke laag alg heen te zien. Dus de ultieme test-auto voor een dappie.. Gaan mijn pads wel meteen deraan ;)
 
Haha geweldig!
Woont gewoon 1 km bij me vandaan :D
Je zat volgens mij bij mij op de maria school. 1 jaar ouder. Dan zal je bij Guido en Ivo in de klas hebben gezeten. tof!
Tegen die tijd, mooier weer en ik in het bezit van een dap, weet ik wie ik kan vragen om voor een workshop? ;)
 
Klopt, was een goed jaar haha :grinning:
Ik kan me nog wel een dion herinneren maar die kwam volgens mij niet uit gendringen maar ook uit ulft. En ook uit de planetenbuurt als ik het me goed herinner.....