• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 900 vs Rupes LHR 12E Duetto

lucky

Detailing rookie
1 jul 2014
23
0
Ik ben opzoek naar gemakkelijk hanteerbare polijst machine .Want een have dag een machine vast houden gaat het gewicht een rol spelen

belangrijk zijn

1 handeerbaarheid 2 kwaliteit 3 resultaat poetswerk 4 geluid 5 trillingen 6 prijs 7 garantie 8 verkrijgbaarheid onderdelen

Ik had de twee volgende machines in gedachten Dap 900 v3 of Rupes LHR 12E Duetto

wat zijn de verschillen tussen de twee machines en de ervaringen

Wat voor auto heb je?Hoevaak ga je de machine gebruiken en wat verwacht je nodig te hebben qua correctievermogen? Ik heb een klein stukje met de duetto gedaan en ik vond em wat zenuwachtiger als de rupes 15 welke ik persoonlijk prettiger vond.Ikzelf heb een rupes 21 gekocht omdat mijn type auto veel grote delen heeft . Dat is een vergelijk wat ik heb kunnen maken.Daarnaast heb ik een Dap900v2 welke op zich ook een prima aparaat is.

Wat voor auto heb je : toyota corrola en citoen c5 en legier brommobiel
correctievermogen alle licht gekrast --->wasstraat
2x per jaar de voertuigen in de wax zetten en polijsten

Neem dan een DAP900, de Rupes is overkill voor wat je ermee wilt doen.
Gebruik je hem meerdere keren per maand of zeer regelmatig dan kan je de Duetto zeker overwegen.