• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

PT Cruiser zei:
De prijs van 135 euro blijft bedoel je hopelijk?

Jy was toch op zoek naar een machine he ,is dit dan niets voor je ...?
Zit toch zwaar onder de prijs van de G220..8d
 
En wanneer is hij te verwachten? :weetniet
Want kan/mag deze maand niks meer halen :schaam...

Anders wacht ik nl. nog ff met bestellen ;)
 
Denk niet dat Tim moeilijk voor je gaat doen als je de maand erop betaald Sjoerd :cool:
 
stimpy68 zei:
Ik heb genoegen gehad om er al mee te kunnen werken, ik was zeer verrast, stiller en minder trillingen dan de andere excenter die ik heb! :party:

Dus zeker veeeeel stiller dan de Parkside van de Lidl? Wat maakt dat ding een herrie zeg! :sob: :grinning:
 
Daar heb ik geen ervaringen mee :weetniet
Dennis en ik hebben een testmodel gebruikt, ze zijn er dus nog niet.
 
is er een indicatie van wanneer ze op voorraad komen, lijkt me een handig apparaat om als tussenstap te hebben van excenter naar rotary
 
Inderdaad, net als de G220 van Meguiar's is dit een Dual Action Polisher, dus excentrische beweging en roterend, maar NIET geforceerde rotatie.
 
Nee, want het is een excenter ;)

Dual Action betekend Excentrisch (al dan met geforceerde rotatie)
 
die wil ik ook, bij deze een pre-order van mij.... heb de flex maar even links laten liggen vanwege het grote prijsverschil :D
 
sjoerdnijhuis zei:
En wanneer is hij te verwachten? :weetniet
Want kan/mag deze maand niks meer halen :schaam...

Anders wacht ik nl. nog ff met bestellen ;)

Let op! Het duurt ongeveer een maand of twee voordat ze binnen zijn! We zijn dan nog afhankelijk van het productieschema.

Dus je hebt nog wel even :)
 
Tim zei:
Let op! Het duurt ongeveer een maand of twee voordat ze binnen zijn! We zijn dan nog afhankelijk van het productieschema.

Dus je hebt nog wel even :)

Dus dan kan ie mooi als kerstcadeautje :-"