• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

hahaha...verrassing... hmmm flesjes SSR en een paar leuke padjes..

Owja Tim, moest je de groeten doen van Tjako...(sitecom)
 
Er stond hier net nog een vraag over backing plates.

De kleinere backingplates van Lake Country om Spot Buff pads erop te kunnen zetten zullen er ook op passen. Indien gewenst kunnen we ook 150mm plates leveren.
 
klopt het nou dat deze dus vrij roteert en dat een flex 3401xc geforceert roteert?

Wel beter dat er keuze in backingplates is, als je een gewone schuurmachine koopt is er meestal geen mogelijkheid toe ( alleen Festool)
 
madtraxx zei:
klopt het nou dat deze dus vrij roteert en dat een flex 3401xc geforceert roteert?

Wel beter dat er keuze in backingplates is, als je een gewone schuurmachine koopt is er meestal geen mogelijkheid toe ( alleen Festool)

Het is correct. De DAP500 roteert vrij en de 3401XC kan geforceerd roteren. Je hebt dan alleen wel je handen er vol aan hoor!
 
Had ik even een middagje vrij om langs te komen, vertelt Bert me dat Dennis (Dibbuz) het demo model heeft meegenomen na m getest te hebben met de woorden "Deze zie je niet meer terug" :D Moet dus een goede machine zijn! :cool:

Maar goed, ik wist voordat ik aankwam niet dat de machine al te reserveren was, dus ben niet teleurgesteld dat ik m niet heb kunnen testen.
 
Je moet het voorsellen als de G220 maar dan minder trillingen en makkelijker vast te houden en stiller. Echt een ge-wel-dig ding zeg!
 
Inderdaad, bovendien is het belangrijk dat onze dealers de machine ook kunnen verkopen, zonder dat ze tegen een Carclean.com URL aan zitten te hikken.
 
:schaam

...en toch vind ik dat er dan op de andere kant van de tas een Carclean.com logo moet komen. Nu weten wij dat het het huismerk is, maar dat weten anderen weer niet...
Imho moet Carclean.com eigenlijk overal op. Marketing overkill bestaat niet, kijk maar naar Micros*ft 8d
 
Juist daarom kan ons toekomstige dealernetwerk veel makkelijker die machines ook verkopen. DAP500 zal zijn eigen website krijgen, dus die krijgt vanzelf meer brandawareness!
 
Poetsset van Sonax erbij :-"

Ik hoop dat hij beter is als de Meguiars :grinning:

Die haalde ik op 1e kerstdag op en 2e kerstdag kon
ik hem weer h(r)uilen dankzij een goede service van Tim:)^

Maarja, daar bleef het niet bij:D

Maar Tim kennende heb ik daar alle vertrouwen in
 
Maxima mea culpa, Tim. Hoe haal ik het in mijn hoofd om aan jouw marketingwijsheid te twijfelen...

-Exclusief Poorboy's World importeur
-Dodo Juice Authorized Reseller
-Tent/stand voor meetings
-Dealernetwerk voor DAP500
-Nieuw pand in oktober 2009

En waarschijnlijk nog véél meer waar ik geen weet van heb!!!
(ik dacht dat ik vanmiddag daadwerkelijk al wat van Zymöl in één van de stellingen gezien had, was al min of meer aangekondigd, maar toch!)

Chapeau! :)^