• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Deze is onmisbaar, voor nabwerking, je polish en eventueel je wax.

Een impressie zoals die wordt:

dap5002.webp

dap5001.webp

dap5004.webp

dap5005.webp

Wat werkt nu prettiger:
- handvat links/rechts
- handvat bovenop
- geen handvat
??

Of is het een kwestie van persoonlijke voorkeur?

Ziet er trouwens goed uit de DAP + tas :-)^

Handvat bovenop is geen optie, dat het handvat ook links kan is uiteraard voor de linkshandigen onder ons.
Ik vind het prettigst zonder handvat en je hand gewoon bovenop de kop te houden, hierdoor is de druk het beste en niet meer naar links of rechts.

Idem als Dennis, geen handvat, persoonlijk vindt ik het onhandig en vindt dat je minder controle over de machine hebt en de druk op de pad is gelijkmatiger. Maar het is persoonlijke voorkeur.

Tim, hoeveel intekeningen heb je al binnen ??
Ben je al over de helft... ??

En kun je al een tipje van de sluier oplichten over wat er in het extra-tje zit ?

Gister ook maar een besteld. Met vooruitbetaling en aangemeld voor sms als hij leverbaar is...

Geldt het dat je bij de eerste 100 zit als je pre-ordered via de site met vooruitbetaling, of geldt het voor de eeste 100 betalende? ik heb besteld, maar betaal pas als die leverbaar is...

hoeveel leden zijn er zo actief op het forum?? stuk of 50?

EHA zei:
Tim, hoeveel intekeningen heb je al binnen ??
Ben je al over de helft... ??

En kun je al een tipje van de sluier oplichten over wat er in het extra-tje zit ?

Naar bijde ben ik eigenlijk ook wel benieuwd. ;-)

Ik ga er van uit dat de bestelling telt.......dit is nl de koop-overeenkomt.
Ik ben wat dat betreft een echte Hollander, ik betaal pas als ik hem overhandigd krijg.

Boter bij de vis....

Ga me daar trouwens niet heel erg druk over maken hoor.
Ik heb hem bestelt, ik wil hem hebben, en wanneer er betaalt moet worden dan hoor ik dat vanzelf.....