• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Het is absoluut een goede machine om mee te beginnen.
Tenminste dat hoop ik :D anders heb ik een foutje gemaakt....
 
EHA zei:
Tim, hoeveel intekeningen heb je al binnen ??
Ben je al over de helft... ??

En kun je al een tipje van de sluier oplichten over wat er in het extra-tje zit ?

Ik denk dat we momenteel op 40 stuks zitten. :)^

Poetspakket blijft verrassing!

En voor wat betreft de herkenbaarheid van de machine: Dat zou kunnen. Net zoals de G220 uit een universele fabriek komt, heeft onze machine een gedeelde basisproductie. Onze fabriek kent de Meguiar's G220 ook heel erg goed! ;)

Net zoals de Ultimate Detailing Machine in Amerika eigenlijk gewoon een Porter Cable is, is de G220 eigenlijk ook een Porter Cable. En zo kunnen we nog wel even door gaan :)
 
Tim zei:
Net zoals de G220 uit een universele fabriek komt, heeft onze machine een gedeelde basisproductie. Onze fabriek kent de Meguiar's G220 ook heel erg goed! ;)

Mag toch wel hopen dat jullie fabriek een betere machine levert dan de G220 :slotje
 
heb em ook besteld.meteen afgerekend ook.
heb er alle vertrouwen in straks een machine voor iedere auto.
tim, nog bedankt voor al je tips en goede adviezen van afgelopen vrijdag,helaas was t baggerweer hier.
dus niet gepoetst vandaag.
ga dus nu op zoek naar een schaartent voor op de oprit, iemand tips?

bart
 
Ik stond vanochtend in de winkel en vroeg of er al nieuws was over de excenter van Carclean...
Begint Dennis te grijnzen ik heb um al thuis.

Ik heb de machine daarom helaas niet gezien (Dibbuz :klap ) Toen ik er ff over stond te babbelen stonden Tim en Dennis er glunderend over te vertellen. Ga dus nu maar meteen bestellen.. :cool:
 
Daar zitten geen vakken in oid. Een paar pads passen er wel in.
 
Het hele weekend niet achter de compu gezeten vanwege bezigheden buitenshuis en 8-o zie ik net dat ie ge-pre-ordered kan worden, dat heb ik dan dus ook maar gelijk gedaan. :-b
 
was al langer op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige extender dus heb hem ook maar besteld