• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Haha geeft niet hoor. Wij hebben zelf ook meermalen getwijfeld over het al dan niet vermelden van Carclean.com. Uiteindelijk ervoor gekozen om het niet te doen.

Komende week komt er ook wat meer info over ons nieuwe pand!
 
Ik ga dan mss toch eentje moeten bestellen tegen kerst tijd..
Ben ook wel benieuwd naar dat verkooppunt in Belgie ,Maaseik..?:p
 
Besteld. :) De komende tijd alvast maar eens e.e.a. gaan nalezen over de juiste werkwijze, pads en de SSR-lijn.
Ik (en wellicht nog meer hier op het forum) heb nog niet eerder gewerkt met een excenter. Misschien een idee voor de Carclean Crew om voor de beginnelingen een DAP500 workshop te organiseren?
 
Pre(t)order gedaan :-b
:kado -tje voor mezelf...

Een DAP500 workshop lijkt me leuk.
Gezellig met z'n allen poetsen!

BTW hoe weet je eigenlijk of je bij de eerste 100 zit?
Ik ben dol op verrassingspakketjes.
 
Ook besteld! Wilde toch de stap naar machinaal al gaan maken en dus deze machine afgewacht. Ben erg benieuwd, ook naar een evt. workshop met deze machine.

Tom
 
2 stuks besteld mits ik nog bij de eerste 100 zit en ook zeer veel intresse in een workshop voor deze machine.Heb wel pas een G220 gekocht maar ja.:roll
 
Vraagje: De mensen die er 2 hebben besteld, gebruiken jullie ze voor bedrijfsmatige doeleinden of puur en alleen voor jullie zelf?!
 
Xizer zei:
Vraagje: De mensen die er 2 hebben besteld, gebruiken jullie ze voor bedrijfsmatige doeleinden of puur en alleen voor jullie zelf?!

Hier iemand met dezelfde vraag:weetniet kan me zo ff geen reden bedenken om er 2 te halen:s
 
Dibbuz jij hebt er al mee gewerkt.. vind je het wat deze polisher? Hoe staat het in vergelijking met de andere top machines now days?

G220, de AEG's, flex 3401?

Nieuwe machiene.. nog weinig ervaringen :p.. ben benieuwd!
 
Ik vind hem praktischer dan AEG 460,deze is een stuk groter en minder makkelijk op verticale vlakken.
De DAP500 is alles wat de G220 niet is/heeft: langer snoer, stiller, minder trillingen, ergonomischer gevormd en natuurlijk bijna de helft goedkoper.
Met de Flex heb ik nog niet gewerkt maar de DAP500 is echt gewoon dé machine.
Veruit de beste prijs/kwaliteitsverhouding daarkan niks aan tippen gewoon.
 
Ik wilde hem als praktische vervanger gaan gebruiken van de Bosch PEX 400 AE :roll

A. Omdat pap er al mee geschuurd heefd:weetniet

en B. Ik wil gewoon een echte poetsmachine :party:

Dus leek me dit een leuke tussen stap :D