• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Let op! Inmiddels zitten we over de 90 aanmeldingen. Er zijn nog maar een paar pre-order plaatsen beschikbaar om in aanmerking te komen voor het gratis poetspakket!
 
DKBM zei:
Meld me bij deze gelijk aan voor een uitleg / cursus
Ik vind het wel :D leuk, dat een voorstel voor tegoedbon (opgepakt door dibbuz) om een dagje te organiseren, uitgroeit tot een meerdaagse clinic!

Tim, mooi opgepakt :cool:

Ik ga er voor het eerst mee werken, zoals meerdere, en dan is het toch zaak dat je toch iets meer weet overhet bedienen van zo'n machine dan alleen maar aan en uitzetten.

Ik wacht persoonlijk even het pakket af, en dan ben ik bereid om wel een paar extra dingen te bestellen mochten die missen. Maar ik verwacht dat je met het pakket van Tim goed van start kan gaan. We wachten af :cool:
 
Ik heb er ook maar eentje besteld! Ik hoop dat ik nog bij de eerste 100 bestellingen zit want een gratis poetspakket is natuurlijk nooit verkeerd! Als ik tegen die tijd m'n rijbewijs heb wil ik ook wel deelnemen aan een workshop!

Groetjes Niels
 
Ahhhh ik ben vast de laatste, nummer 100 kreeg toch het startpakket van 350 euro Tim? :-"

Hahahaah nee zat zonder internet, en das ontzettend lastig kan ik wel zeggen.
 
Oke oke, ik ga m'n PEX 400 weer gebruiken waar ie eigenlijk voor bedoeld is, m.a.w. heb ook de DAP besteld ;)
Ik denk dat dit een goede investering is voor de toekomst, juist ook omdat ik wil gaan starten met het roterend polijsten.
De resultaten met excentrisch polijsten zijn voor mij een goede motivatie om verder te gaan, en de DAP is me stukken beter qua specs dan de PEX 400. :)^
 
Dat hebben jullie niet slecht gedaan Tim, 100 stuks verkopen voordat de machine eigenlijk in productie genomen is! Is deze actie om een idee te krijgen hoeveel stuks je laat leveren de eerste lading??
 
Zekers!

We stellen het trouwens op prijs als de mensen die hun DAP500 hebben besteld deze ook aan ons te betalen. Het scheelt ons een stuk in de voorfinanciering.

De mensen die betaald hebben zullen de DAP500 als eerst uitgeleverd krijgen.

Het is dus geen verplichting om de DAP500 nu al te betalen, maar we stellen het wel zeer op prijs!
 
Na lang wikken en wegen toch besloten vanmiddag om te bestellen..

Maar helaas net te laat voor het poetspakket :( , maar toch maar besteld :party:

Kan ik wel meedoen met de 'gebruikscursus'??