• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Tim zei:
Zekers!

We stellen het trouwens op prijs als de mensen die hun DAP500 hebben besteld deze ook aan ons te betalen. Het scheelt ons een stuk in de voorfinanciering.

De mensen die betaald hebben zullen de DAP500 als eerst uitgeleverd krijgen.

Het is dus geen verplichting om de DAP500 nu al te betalen, maar we stellen het wel zeer op prijs!
Heb het bedrag net naar jullie rekening overgemaakt...
 
Effe snelle rekensom.
1000 stuks besteld met een winst marge van 15% tot 25% inkoop denk ik 105 euro.
1000 x 105 = 105000.-
Zo tim dat hakt er in.
Dit is nog maar 1 product.
En dan praten wij nog niet over de nieuwbouw.
:cool: ik zal het als ik het over heb van mijn maandloon zo soon als posible overmaken.
Trouwens waarom verplicht je het niet vooraf overmaken.
Krijgen die het vooraf overmaken poetspakket en instruktie pakket.
Waar vind je deze service nog.
 
Ben blij dat ik er op tijd bij was :grinning: overmaken is geen probleem, was dat toch al van plan.
Wel zou ik graag willen weten wanneer ik de machine kan verwachtten.
 
Geld overgemaakt.

1000 stuks voor minder doen ze het niet heb ik gelezen en maand produktie van 10.000 stuks.

Wil eventueel ophalen op een DAP-dag.
 
Nor zei:
Effe snelle rekensom.

En dan praten wij nog niet over de nieuwbouw.

:cool: ik zal het als ik het over heb van mijn maandloon zo soon als posible overmaken.

Trouwens waarom verplicht je het niet vooraf overmaken.

Krijgen die het vooraf overmaken poetspakket en instruktie pakket.

Waar vind je deze service nog.

Het is inderdaad een flinke investering, daarom stellen we wat betalingen vooraf zeer op prijs. De nieuwbouw hoeft nog niet betaald te worden en daar hebben we gelukkig hypotheken voor ;)

De mensen die vooraf voldaan hebben, zullen in ieder geval als eerst uitgeleverd worden.

Hartelijk dank allen voor diegene die tot betaling zijn overgegaan! :)^
 
Dus :roll als ik het goed begrijp, kunnen de mensen die in de buurt wonen het apparaat ophalen. Dat was ook de reden van niet betalen, want ik ben er binnen 5 minuten ;)
 
Ik zou graag vooraf betalen, maar liever niet als ik daarna nog 2 maanden op de spullen moet wachten :| dat vind ik iets té.
Normale bestellingen bij carclean worden binnen enkele dagen geleverd, dan vind ik betalen geen probleem, maar ik betaal dus liever pas als die machines binnen zijn.


(zojuist trouwens een pens werk gehad met een webwinkel die ook vooraf betaling wilde, en nu niets meer laat horen...]-0 ) compleet onbereikbaar)
 
davejanssen zei:
Ik zou graag vooraf betalen, maar liever niet als ik daarna nog 2 maanden op de spullen moet wachten :| dat vind ik iets té.
Normale bestellingen bij carclean worden binnen enkele dagen geleverd, dan vind ik betalen geen probleem, maar ik betaal dus liever pas als die machines binnen zijn.

Ze zijn binnen zie antwoord Tim.

Tim zei:
Ophalen kan inderdaad! ;)
:party: Fiets vandaag nog ff langs ;)
 
Helaas zit ik niet bij de 1e 100, kwam er te laat achter dat ik mijn order niet had bevestigd. Zat nog steeds in de winkelwagen. Anyway, weet zeker dat ik een goede koop heb gedaan.