• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 V3 powerpack

Subaru1981

Detailing rookie
30 jul 2014
3
0
Ik ben nieuw met polijstmachines. het powerpack met de DAP500 lijkte me een aardige instapper.
Ik las over harde en zachte lak. Is deze machine dan voldoende voor een Subaru Impreza? Er zitten vooral waskrasjes op de lak en kleine krasjes rondom het sleutelgat en andere lichte gebruikerssporen in de vorm van lichte veegjes.

Als ik dit pakket zou kiezen, waarmee kan ik het dan makkelijk (ben beginner) afwerken. met een glaze of wax? er zit namelijk een Monello 5.5" Black Finessing Pad bij, maar er zit bij dit pakket volgens mij geen middel wat ik hiermee kan gebruiken, of...? Ik kom er niet helemaal achter welke pad en/of middel nu waar voor is.

En hoe vaak mag je een polijst/cuttingpad gebruiken? of na 1x weggooien?

alle tips zijn welkom :)

Subaru1981,
Kijk eens naar:
https://www.Carclean.com/product/Polis...Edition_102776
Ik zou voor de dap900 gaan als ik jou was, probeer je in te lezen betreffende het polijsten van de lak. Kijk qua techniek ook eens op youtube.
Naar wat ik lees hebben Subaru's geen al te harde lak maar dat zal een testspot uit moeten wijzen vandaar dat ik ook naar deze set verwijs.
De pads zijn meermalen te gebruiken, wel moet je de pads tijdens zo'n dag tussendoor schoonmaken.