• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

Heb 'm ook niet. Heb wel een tijdje gezocht, zondag, naar dat flesje, zowel buiten , als binnen....uiteindelijk kreeg ik van Adrie een klein flesje van Mezerna, om de zaak even voor te bereiden...Zo'n flesje kan toch niet zomaar weg zijn ??
Heb i.i.g van Adrie begrepen, dat je het bij Labstuff kan bestellen...Komt eind van de week met de post mee.:ja


1) volvo850
2) Fluffy x
3) Abarth
4) Martin (DKBM) x
5) Coolcar x
6) FRfreak x
7) Peter (clio)
8) ThaBird x
9) Roger x
10) Centoquarantasette (Jan) x
11) Guard.
12) 911 x(Wout)
13) dovdmeer x
14) JantjeV x
15) JAGR x
 
1) volvo850 x
2) Fluffy x
3) Abarth
4) Martin (DKBM) x
5) Coolcar x
6) FRfreak x
7) Peter (clio)
8) ThaBird x
9) Roger x
10) Centoquarantasette (Jan) x
11) Guard.
12) 911 x(Wout)
13) dovdmeer x
14) JantjeV x
15) JAGR x

ook ik heb het flessie nie gezien sorry Dennis:(
 
@Dennis: ik mis zelf een indigo doek sinds ons projectje van 19 april... Toevallig in jouw collectie beland?
 
Helaas, flesje nog niet gevonden. Ik heb in mijn doekenboxen gekeken maar er zit maar 1 indigo in die ik ooit gekocht heb. Maar ik neem hem wel mee bij een meeting oid voor je, gebruik hem toch nooit.
 
Vandaag maar eens in de praktijk gebracht wat ik op 26 april heb geleerd. Ook wat geëxpirimenteerd met het oranje pad op wat diepere krasjes. Helaas zijn deze niet weg maar al wel minder zichtbaar. Jammer maar komt nog wel aan bod.

De rest van de auto neem ik 16 mei in Almere wel onder handen.


P.s Dennis --> Ik had je afgelopen zondag een krassen patroontje op mijn C-stijl laten zien. Weet niet of je het nog herinnert maar het was dat "vlekje" ter groote van 2x2 cm. Na bewerken met de witte pad en SSR 2.5 waren ze helemaal verdwenen. (daarna uiteraard nabewerkt wit SSR1 en GroenLight met Prof. Polish)

Mannen nogmaals bedankt. Ik sta nu veel relaxter te werken en weet beter waar ik mee bezig ben. Nu de tijd om met oefenen zelf de kennis te vergroten.
 
Mooi dat het weg is! Sommige lijken lastig en krijg je makkelijk weg, andere dingen waarvan je denkt dat het makkelijk eruit te halen is blijken zeer lastig.
 
Betaalbare is het punt niet, een betaalbare goeie helaas nog niet :-(
 
@Dennis en Adrie: bedankt jongens, ik was m die avond al kwijt bij het draaien van de was en inruimen van m'n kast, maar had er geen probleem van gemaakt omdat ik m ook nauwelijks gebruik. tis die mooie kleur die ik miste: indigo. Waarschijnlijk ligt ie nog ergens in de loods.

Ik dacht er weer aan nadat ik las dat Dennis z'n flesje kwijt was en mijn reactie was meer grappig als serieus bedoeld :p
 
@Dennis en Adrie: bedankt jongens, ik was m die avond al kwijt bij het draaien van de was en inruimen van m'n kast, maar had er geen probleem van gemaakt omdat ik m ook nauwelijks gebruik. tis die mooie kleur die ik miste: indigo. Waarschijnlijk ligt ie nog ergens in de loods.

Ik dacht er weer aan nadat ik las dat Dennis z'n flesje kwijt was en mijn reactie was meer ironisch dan serieus bedoeld :p
 
Nog paar plaatjes ...beetje laat...van die fantastische workshop van 26 april jl.

DSC02812.jpg


DSC02813.jpg


DSC02815.jpg


DSC02816.jpg


DSC02818.jpg


DSC02819.jpg




:-"