• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

Leuke foto's! :)^ Top!

Ik had wel een camera bij me, maar was te druk bezig met de auto om nog foto's te maken. Daarnaast was jouw camera een heel stuk beter dan degene die ik bij me had, zag ik al.

@VTECMaster,
da's geen probleem, er waren er 1 of 2 die ook nog geen DAP hadden ..... bij aankomst ....;) :D De kap van de Audi hoefde op de terugreis nog net niet open
 
20.jpg


Iemand mijn flesje IPA per ongeluk meegenomen? Het is niet de SSR1 maar dat andere flesje met grijze spraykop.
Er staat Shine By Demand op en IPA.
 
Dibbuz,
ik heb nog even gekeken of hij toevallig in mijn auto is terechtgekomen, maar helaas. Ik dacht trouwens dat je het kleine Meg's flesje met rode dop bedoelde. Zo af en toe gingen er wat spullen in en uit mijn auto, maar ik mis niets en heb zeker geen spullen van anderen. Aan welke auto's heb je ermee gewerkt?
 
Ziet er best in orde uit daar :grinning:

Ff off-topic: Weet er iemand of die Xenon lampen nog binnen komen? Ze zijn blijkbaar niet meer vooradig :weetniet

Vince
 
Vervelend dat het flesje van Dennis onvindbaar is ,maar het zal wel ergens opduiken vermoed ik. Deze flesjes kom je niet zo vaak tegen dus iemand zal het vast wel terugvinden. Kan me niet voorstellen dat het opzettelijk is meegenomen.

Voor de rest zag het er zeer geslaagd uit ,de peoples van het CC-Team hebben zich weer 100% ingezet.

Tim ,de 8ste foto ,wat dacht je toen ? :grinning:
 
Peter Jansen zei:
Er zit in ieder geval genoeg middel op die pad......

Groet, Peter

Dat was de eerste applicatie van het product Peter, de keren daarna was het veel minder ;) Het was een droge pad en Pro Polish is nogal vloeibaar zoals je weet.
 
ziet er een leuke en toffe dag uit en vooral heel leerrijk denk ik.
Wel een beetje jammer van het weer.
Als er nog eens een DAP workshop word georganiseerd wil ik er graag ook eens bij zijn.
Zou leuk zijn moest er eens een workshop georganiseerd worden kort bij de Belgische grens ofzo.
Misschien dat we eens met een paar mensen samen konden rijden vanuit hier in Belgie die ook
zouden geinteresseerd zijn;)
 
Gezellig foto's zie dat veel mensen er weer een hoop bij geleerd hebben en allemaal aan de DAP zijn :)^

Hoop er de volgende workshop ook is bij te zijn ;)
 
Als ik de foto's bekijk heb ik een hoop gemist}:)w

Vooral met het idee dat de koopzondag niks was met het regen weer:0
 
stimpy68 zei:
Dat was de eerste applicatie van het product Peter, de keren daarna was het veel minder ;) Het was een droge pad en Pro Polish is nogal vloeibaar zoals je weet.

Niet boos worden. Was gewoon een constatering. :rules :rules

Groet, Peter
 
buster zei:
Als ik de foto's bekijk heb ik een hoop gemist}:)w

Volgende keer beter. Ik zou zeker gaan, ook al moet je (voor sommigen) er eventjes voor rijden. Al denk je reeds het nodige te weten, je komt nog zoveel meer te weten! Dus wees er snel bij bij de volgende DAP-workshop.
 
DKBM zei:
Dibbuz,
ik heb nog even gekeken of hij toevallig in mijn auto is terechtgekomen, maar helaas. Ik dacht trouwens dat je het kleine Meg's flesje met rode dop bedoelde. Zo af en toe gingen er wat spullen in en uit mijn auto, maar ik mis niets en heb zeker geen spullen van anderen. Aan welke auto's heb je ermee gewerkt?

Tha Bird had het gebruikt en daarna binnen op de toonbank gezet. Daarna is er niks meer van vernomen ;)