• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

ThaBird zei:
Geweldige dag gehad :)^
@ Dennis die avensis dat ben ik :cool: had dat pulletje samen met de black hole op de toonbank gezet dus waar ie naar toe is?:weetniet
Maar goed mocht hij niet opduiken stuur je me maar de rekening :ja
Ik wist echt niet meer wie je nou was :D Zoek ik morgen gewoon even verder.
Misschien dat iemand gauw even wat probeerde en het flesje even in de auto heeft gelegd?
 
Ik vond het ook een geslaagde dag, en zo te horen heeft iedereen er wat van opgestoken, en dat is natuurlijk altijd de bedoeling van zo´n workshop! :ja
 
DKBM zei:
@JAGR, Roger, JantjeV,
de terugweg was een eitje, toch?! Goed onthouden voor de volgende meeting!

appeltje eitje....:D afslag hillegersberg niet waar?


heel veel geleerd en besloten de Dap aan te schaffen en nog een hele hoop meer...

Carclean heeft het top georganiseerd!:)^

@ Tim het spray dopje (met dat kleine filtertje ) van de foaming sprayer is kapot (lees kleine stukjes) heb je die dopjes, eindstukjes of hoe het ook mag heten ook los?
 
Wat een geweldig goede workshop !! Motorkap van de A4 ziet er weer top uit ! Cees en Dennis thanks !!
Alles was meer dan super goed geregeld.
Carclean team, mijn complimenten voor jullie expertise, en enthousiasme !!

Zal snel wat fotoos uploaden......Ja....Ook van de Porsche, Tim :party:
 
Was voor mij een zeer leerzame en gezellige workshop.

Heb nu gezien wat de DAP in combinatie met de SSR serie en LC pads kunnen doen.
Weet nu ook wat ik niet goed deed.

S'middags zelf aan de slag op de motorkap en weet nu wat de beste combinatie is voor mijn auto.
-SSR 2,5 op witte pad
-SSR 1 op light green
-finishen met Lime Prime op zwart (Dit op aanraden van Cees, wereld spul, gevolg gelijk maar aangeschaft)
-Smartwax SmartConcours met handpad.

Carclean bedankt voor de leerzame, gezellige dag en lekkere broodjes.

Cees nog bedankt voor het gebruik van de Lime Prime en de Smartwax SmartConcours.
 
Allemaal bedankt!!! :)^

Het was een zeer leerzame en gezellige dag! Goed om je ervaringen te delen met mede "verslaafde" x-]

Ik heb veel geleerd en kan niet wachten om m'n nieuwe spullen uit te gaan proberen. ,^^
 
Het was zeker een informatieve dag en voor mij helaas aan de korte kant. Heb alleen de uitleggedeelte meegekregen.:| Ik heb zelf niet aan de praktijkgedeelte mee kunnen doen.:sob: Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij wat bruikbare tips kan geven aangaande de SSR-serie met de bijhorende pads en de afwerking ervan en eventuele andere combi's. Bij deze hartelijk dank.:)^

O ja, het gaat om een metalliek silvergrijze peugeot.:ja :)^
 
Guard zei:
Het was zeker een informatieve dag en voor mij helaas aan de korte kant. Heb alleen de uitleggedeelte meegekregen.:| Ik heb zelf niet aan de praktijkgedeelte mee kunnen doen.:sob: Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij wat bruikbare tips kan geven aangaande de SSR-serie met de bijhorende pads en de afwerking ervan en eventuele andere combi's. Bij deze hartelijk dank.:)^

O ja, het gaat om een metalliek silvergrijze peugeot.:ja :)^

Ik heb begrepen van Tim dat er nog meer workshop's volgen wellicht heb je dan meer tijd!
 
Zoals beloofd dan eindelijk toch nog de foto's.

1.jpg

Na de ontvangst met koffie en verse cake begon het wachten op beter weer.

2.jpg


3.jpg

4.jpg

Alles voor de workshop wordt klaargezet door de Carclean crew.

5.jpg

Een met schuurpapier mishandelde motorkap van een Audi dient als lijdend voorwerp.

6.jpg

Adri was er ook, dus een testspot moest er komen.

7.jpg

8.jpg

Mike it's amazing.

9.jpg

De 50/50 maakt duidelijk wat mogelijk is met een DAP.

10.jpg

11.jpg

Gelukkig werd het uiteindelijk toch nog droog.

12.jpg

13.jpg

Dennis geeft uitleg over kleien en uiteraard de DAP.

14.jpg

Bijna iedereen nam de motorkap onder handen, Martin gaf de voorkeur aan de zijkant van zijn zwarte bolide.

15.jpg

De 4 wheel drive van Abarth moest er ook aan geloven.

16.jpg

Net als deze "wat" lagere Renault.

17.jpg

Als Dennis een DAP ziet/hoort is hij niet te stuiten. Mag ik nog effe?

18.jpg

Zelfs voor grote stukken plaatwerk is de DAP geschikt.

19.jpg

Binnen wordt nog steeds geoefend op de Audi-kap.

20.jpg

Steeds meer glans en steeds minder swirls.

21.jpg

Hoeze een mannenhobby? Sommige dames kunnen zelfs kiezen op welke Alto ze zich uit gaan leven.

22.jpg

En met de adviezen van Adri is dit dan het resultaat.

23.jpg

Deze zou in de rubriek "de collecties" niet misstaan.

24.jpg

Al met al was het weer een leerzame en gezellige dag die weer prima was georganiseerd door de crew van Carclean.
Tim, Bert, Adri, Dennis, Cees en uiteraard Dana bedankt en we kijken nu al uit naar de volgende workshop.:)^