• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

Guard zei:
Ik kijk er al naar uit naar al die fanatieke autospoetsers. Ik heb alleen nog een vraag en dat is :Is er gelegenheid om eventueel produkten te kopen op de dag zelf.:party:


Geen probleem, je kan bij ons pinnen!

Er komt een 2e en nog een 3e workshop! Alleen moeten deze nog ingepland worden.
 
ik neem aan dat contanten ook welkom zijn....
Ik ben benieuwd morgen.... de lak aan een kant van mijn audi is bar en ik denk dat ik hem moet overspuiten maar wellicht een uitdaging voor morgen...
 
Zijn er nog producten o.i.d. die mensen graag eens willen proberen? Als ik die heb neem ik het mee.
 
Dennis ik zou graag eens zien hoe ik de dieper krassen uit me Avensis krijg.
En hoe je het best je ramen polijst.

Geen idee of daar speciale producten voor nodig zijn:weetniet
 
Ramen kan alleen met een rotary en speciale producten, heb ik zelf ook (nog) niet.
Diepere krassen is bijna altijd rotary en vaak ook wetsanding.
 
Dibbuz zei:
Zijn er nog producten o.i.d. die mensen graag eens willen proberen? Als ik die heb neem ik het mee.

Wat heb je in de aanbieding :D ??
Ik wil morgen de Final Finish van Menzerna proberen en de Meg's 205.
Verder weet ik het nog niet.
 
@ Dennis...Ik had al even een PM gestuurd over wat ik zeer graag op de auto wil proberen...nouja...liever dat een pro het eerst op mijn auto laat zien eigenlijk...:D Maar het komt niet uit je eigen collectie toch?...als het gewoon goed spul is zou ik toch graag de 250 ml flesjes willen...:)

Laten we hopen dat het wel droog blijft!
 
Maakt mij geen zak uit als het uit mijn collectie komt, als ik me daar zorgen om moet gaan maken ;)
 
60% kans op regen. Onze tent was niet op tijd af, dus we moeten even kijken wat we doen als het gaat regenen.

Volgens mij zijn het meer buitjes, maar ze kunnen machinaal polijsten natuurlijk flink verstoren. :(
 
30% kans op neerslag volgens knmi en dan valt er nog maar 1mm dus het moet goed komen.
Ga nu mijn kribje opzoeken en morgen eerst nog ff mijn auto wassen....
 
gemiddeld 1 mm, en over het hele land, zegt dus helaas zeer weinig. Maar het zal niet de hele tijd regenen.