JAGR zei:Nee, Bergen op Zoom ligt niet echt op de route...
@Roger
Als ik me goed herinner woon je ergens tussen Den Bosch en Zaltbommel. Jammer dat De Lucht er niet meer is...
Klopt, dan is misschien afslag zaltbommel een optie...
JAGR zei:Nee, Bergen op Zoom ligt niet echt op de route...
@Roger
Als ik me goed herinner woon je ergens tussen Den Bosch en Zaltbommel. Jammer dat De Lucht er niet meer is...
JantjeV zei:Kan ook bij het eerste tankstation na Den Bosch altijd lekker een bakkie koffie
JAGR zei:@roger
Afslag Zaltbommel is prima. Is er onderaan die afslag mss een P-plaats? Of ga je in de berm staan?
Volgens de routeplanner is het vanafdaar nog +/- een uur rijden, 10:30 in Zaltbommel dan?
Als je afslag Zaltbommel pakt en bovenaan recht over steekt dan rij je langs vw dealer van den udenhout en daarna kun je meteen reschts, dat lijkt me een mooie opstel plaats.
Ik zal jou en JantjeV nog een pm'tje sturen met mijn mobiele nr. misschien wel handig....
Groet Rogier
roger zei:Als je afslag Zaltbommel pakt en bovenaan recht over steekt dan rij je langs vw dealer van den udenhout en daarna kun je meteen reschts, dat lijkt me een mooie opstel plaats.
Tim zei:Op 26 april willen we een DAP500 workshop houden, we hebben wat ruimte in de planning gekregen doordat een evenement verplaatst is.
Guard zei:Ik kijk er al naar uit naar al die fanatieke autospoetsers. Ik heb alleen nog een vraag en dat is :Is er gelegenheid om eventueel produkten te kopen op de dag zelf.![]()
CXpeu zei:Heb wel interesse, maarik er helaas niet voor inschrijven........ boehoe, snif........
Op die dag moet ik de Ronde van Noord Holland begeleiden op de motor.
:| De vraag is nu, komt er nog een 2e datum.........