• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

JAGR zei:
Nee, Bergen op Zoom ligt niet echt op de route...

@Roger
Als ik me goed herinner woon je ergens tussen Den Bosch en Zaltbommel. Jammer dat De Lucht er niet meer is...

Klopt, dan is misschien afslag zaltbommel een optie...

JantjeV zei:
Kan ook bij het eerste tankstation na Den Bosch altijd lekker een bakkie koffie

Dat was de lucht en alles wat er nog vanover is, is ook lucht.... dus dan word het het eerste tankstation langs de A15?

Als jullie toch over de A15 komen, stop dan even bij de Mac bij Alblasserdam. Uiteraard niet voor de Mac op zondagochtend, maar ik woon in Alblasserdam en hij ligt pal aan de snelweg. Daarna is het nog maar een half uurtje naar B' hoek

:schaam Ik dacht dat er nog een zat maar dat is alleen een pakeerplaats 4,2 km vanaf de kruising met de maasroute (A59)

@roger
Afslag Zaltbommel is prima. Is er onderaan die afslag mss een P-plaats? Of ga je in de berm staan?
Volgens de routeplanner is het vanafdaar nog +/- een uur rijden, 10:30 in Zaltbommel dan?

@JantjeV
Gezellig dat je ook mee rijdt! Zien we je ook onder aan afslag Zaltbommel?

@DKBM
Natuurlijk kunnen we ff bij Alblasserdam stoppen, ik schat dat we zo rond een uurtje of 11 daar zullen zijn.

JAGR, top!

Alblasserdam is afslag 22 op de A15 richting Rotterdam. Neem niet het tankstation, want daar kan ik niet komen vanuit Alblasserdam zonder 10 kilometer om te rijden.

JAGR zei:
@roger
Afslag Zaltbommel is prima. Is er onderaan die afslag mss een P-plaats? Of ga je in de berm staan?
Volgens de routeplanner is het vanafdaar nog +/- een uur rijden, 10:30 in Zaltbommel dan?

Als je afslag Zaltbommel pakt en bovenaan recht over steekt dan rij je langs vw dealer van den udenhout en daarna kun je meteen reschts, dat lijkt me een mooie opstel plaats.

Ik zal jou en JantjeV nog een pm'tje sturen met mijn mobiele nr. misschien wel handig....

Groet Rogier

roger zei:
Als je afslag Zaltbommel pakt en bovenaan recht over steekt dan rij je langs vw dealer van den udenhout en daarna kun je meteen reschts, dat lijkt me een mooie opstel plaats.

Ja, dacht ik al op Maps te zien...

Btw, je hebt PM terug.

@JantjeV & DKBM
Zal jullie mijn nummer ook ff PM'en

Tim zei:
Op 26 april willen we een DAP500 workshop houden, we hebben wat ruimte in de planning gekregen doordat een evenement verplaatst is.

Heb wel interesse, maar :'( ik er helaas niet voor inschrijven........ boehoe, snif........
Op die dag moet ik de Ronde van Noord Holland begeleiden op de motor.

:| De vraag is nu, komt er nog een 2e datum.........

Ik kijk er al naar uit naar al die fanatieke autospoetsers. Ik heb alleen nog een vraag en dat is :Is er gelegenheid om eventueel produkten te kopen op de dag zelf.:jippie

Guard zei:
Ik kijk er al naar uit naar al die fanatieke autospoetsers. Ik heb alleen nog een vraag en dat is :Is er gelegenheid om eventueel produkten te kopen op de dag zelf.:jippie

Ik heb van Tim begrepen dat het mogelijk is.... ik heb ook al een lijstje!:rules

CXpeu zei:
Heb wel interesse, maar :'( ik er helaas niet voor inschrijven........ boehoe, snif........
Op die dag moet ik de Ronde van Noord Holland begeleiden op de motor.

:| De vraag is nu, komt er nog een 2e datum.........

Ik moet werken dus als je in Purmerend komt bij het hoofd postkantoor dan staat daar een
mooie Peugeot 307 cc te glimmen. De ronde van Noord Holland komt ook altijd door Purmerend.
Dan baal ik wel met je mee dat we niet kunnen}:)w