Had graag je gekookte lijnolie getestvolvo850 zei:Sh#44"&t net te laat gelezenik had er graag bij gezeten
![]()
Had graag je gekookte lijnolie getestvolvo850 zei:Sh#44"&t net te laat gelezenik had er graag bij gezeten
![]()
JAGR zei:Geen idee of het hier gebruikelijk is?? Maar wellicht is er interesse om in colone naar Bergschenhoek te rijden.
Het was me nl. opgevallen dat er een aantal Brabantse detailers hebben aangemeld en aangezien we zo'n beetje de zelfde route rijden is het wellicht een idee om af te spreken en met elkaar mee te rijden....
Ik hoor wel of dat hier animo voor is.
roger zei:Ik weet niet of ik de vito pak of mijn morgen op te halen audi.
als ik met die vito ga dan kun je me moeilijk bijhouden.... met zijn 90pk!![]()
JAGR zei:Do not underestimate the power of a Ford Puma!! ]d~^
ThaBird zei:Dit zal vast een heel domme vraag zijn maar euh wat is het adres?:weetniet
nicknameless zei:Vestigingsadres
Weg en Land 35a
2661 DC Bergschenhoek
Mogen er ook "kijkers' komen kijken trouwens?
Tim zei:Kijkers is niet handig, als er 2 kijkers komen is het geen probleem, maar hoe leg je de grens? Dus laten we het maar even niet doen.
Tim zei:Kijkers is niet handig, als er 2 kijkers komen is het geen probleem, maar hoe leg je de grens? Dus laten we het maar even niet doen.
JAGR zei:Geen idee of het hier gebruikelijk is?? Maar wellicht is er interesse om in colone naar Bergschenhoek te rijden.
Het was me nl. opgevallen dat er een aantal Brabantse detailers hebben aangemeld en aangezien we zo'n beetje de zelfde route rijden is het wellicht een idee om af te spreken en met elkaar mee te rijden....
Ik hoor wel of dat hier animo voor is.
Peter zei:Kom je langs Bergen op Zoom?
Peter zei:Kom je langs Bergen op Zoom?
roger zei:Haha dat lijkt me niet handig vanuit gestel!