• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

JAGR zei:
Geen idee of het hier gebruikelijk is?? Maar wellicht is er interesse om in colone naar Bergschenhoek te rijden.
Het was me nl. opgevallen dat er een aantal Brabantse detailers hebben aangemeld en aangezien we zo'n beetje de zelfde route rijden is het wellicht een idee om af te spreken en met elkaar mee te rijden....

Ik hoor wel of dat hier animo voor is.

Ik weet niet of ik de vito pak of mijn morgen op te halen audi.
als ik met die vito ga dan kun je me moeilijk bijhouden.... met zijn 90pk!:lol

roger zei:
Ik weet niet of ik de vito pak of mijn morgen op te halen audi.
als ik met die vito ga dan kun je me moeilijk bijhouden.... met zijn 90pk!:lol

Do not underestimate the power of a Ford Puma!! ]d~^

De mensen die zich in hebben geschreven betalen een bijdrage, maar de kijkers niet (neem ik aan, want het zijn kijkers, geen deelnemers :s ), dat is in principe niet helemaal eerlijk... just my 2 cents :-" Tim is the boss. ;)

JAGR zei:
Geen idee of het hier gebruikelijk is?? Maar wellicht is er interesse om in colone naar Bergschenhoek te rijden.
Het was me nl. opgevallen dat er een aantal Brabantse detailers hebben aangemeld en aangezien we zo'n beetje de zelfde route rijden is het wellicht een idee om af te spreken en met elkaar mee te rijden....

Ik hoor wel of dat hier animo voor is.

Kom je langs Bergen op Zoom?

mijn plaats komt vrij,heb volvo 850 een PM gestuurd dat hij mijn plaats in kan nemen,maar heb nog niets terug gehoord van hem.

bart

1) volvo850
2) Fluffy
3) Abarth
4) Martin (DKBM)
5) Coolcar
6) FRfreak
7) Peter (clio)
8) ThaBird
9) Roger (wacht wel even op antwoord van Tim)
10) Centoquarantasette (Jan)
11) Guard.
12) 911
13) dovdmeer
14) JantjeV
15) JAGR

Ik heb me zelf er op gezet voor Bart123 in overleg.

Alvast een fijne en leerzame dag toegewenst voor een ieder die aanwezig is op de workshop komende zondag. Ik ben zelf aan een Volvo XC70 bezig en aan de vooruitzichten te zien is er aan goed weer in ieder geval geen gebrek! :)