• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900V3

Kurtje

Detailing addict
15 jul 2009
217
65
Hallo iedereen

Sinds 2009 ben ik een tevreden eigenaar van een DAP500. Ik gebruik deze enkel voor mijn eigen wagen en eventueel die van mijn ouders/broer.

Nu ben ik aan het overwegen om een DAP900V3 aan te kopen ter vervanging of eventueel voor bij mijn DAP500 die nog steeds goed werkt.
Is dit een goede optie? Welke voordelen heeft de DAP900?

Kurt
 
Naam zegt het al, meer vermogen, en toch behoorlijk foolproof
En de nieuwe vormgeving vind ik persoonlijk fijner vasthouden voor een sterkere machine
De 500 er gewoon bijhouden met een kleine backingplate :)
 
Ik zou zeker de DAP900 V3 halen. Ikzelf heb ook een DAP500 en heb de DAP900 erbij gekocht. De 900 ligt veel lekkerder in de hand, heeft meer power en werkt veel soepeler!
 
Inderdaad dat plan had ik ook al een beetje, heb een kleinere backingplate met de kleine pads. Die kan dan vast op de DAP500 blijven zitten en de grotere pads met de DAP900.

Nu nog een keuze maken tussen alleen de machine, of iets bijbetalen en een pakketje kopen :)
 
Voila een hele bestelling geplaatst, we gaan weer ff verder kunnen :)