• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

vanmorgen de DAP ontmaagd :lol
Dat viel nog niet helemaal mee,de voorruit en mijn broek zaten onder de spetters.Ik had nog wel
met de DAP uit de polish verdeeld ( zeker veel te veel gebruikt).
Verder vond ik op stand 1/2 dat de machine trilt/wegloopt maar dit is weg bij standje 3 en hoger.
De auto ( alleen de motorkap) was van een collega en die was er blij mee.Er zaten heel veel poetskrassen in,deze zijn nu gedeeltelijk weg.Zelf heb ik een nieuwe auto dus geen grove polish wat hier echt wel nodig was.
Maar met een beetje geduld en ervaring ( oefenen) ben ik er zeker van dat de DAP een goede aanvulling op mijn collectie is.:-)^

groeten peet

veel te veel waarschijnlijk..
roterend gebruik ik ook VEEL, eigenlijk teveel, mijn gebruik met de dap ligt een stukje lager..

tot standje 5 heb ik geen spetters o i d gehad

Onze bestelling is helaas nog steeds niet binnen :'(
Hopelijk gaat dat voor het eind van deze week nog wel komen want ik ben reuze benieuwd hoe die Kompressor pads werken ;-)

Heb gekeken, was er jammer genoeg maar eentje en die wil Paul (nog) niet verkopen.
Dan nog maar even sparen. ;)

Het voordeel wat je met het starterspakket hebt, is dat je gelijk aan de slag kunt en niet alles zelf bij elkaar hoeft te gaan zoeken...
Voor die paar euro's die je dan wint... Ik zelf heb er die moeite in elk geval niet voor gedaan :-b

Dat is natuurlijk ook weer waar. Als je die spullen er los bij aan moet schaffen maakt het waarschijnlijk niet zoveel. :-"
Toch jammer dat je niet achteraf kan betalen. ;) :schaam

of beter..
schulden maken/kopen op rekening voor dergelijke goederen, vind ik echt not-done..

gewoon even wachten, je kan toch nog niet dappen.

de monello's doen het gewoon niet lekker onder de 15 graden, en heb je dus weinig aan je dap.

ik heb het uitgerekend.. mocht je het startpakket aanschaffen, en je koopt alles los, zit er al een korting op van een 40 euro.

vind het wel een mooie prijs, voor een mooie machine.

die van mij heeft pas 1 keer aangestaan:( :'(

Haha, zo bedoel ik het ook niet. Was maar een grapje.
Ben gewoon zo'n ongeduldig type. Sorry. :schaam
Is zeker een mooie prijs, zal er ook echt wel van komen dat ik hem aanschaf!
Dan alleen nog leren ermee om te gaan, dat wordt nog wat. :-"

oo oke, dan is het goed (mistte een stukje sarcasme, maar ben net wakker he:P)
schade maken kan je haast niet (als je het red, laat ik een stukje in de telegraaf zetten:lol )
het is een mooi stuk gereedschap, voor een dito prijs.

eigenlijk iets wat iedere detailer moet hebben.

het is dat ik niet in de buurt woon.. anders had je hem wel op kunnen halen voor een paar dagen:-"
hij gaat van de zomer ook logeren bij mk-us geloof ik..

Heb er vaker last van, hoor: dat mensen mijn humor niet snappen. :schaam
Let maar niet op mij, ben niet goed bij mijn hoofd.
Je hebt me in ieder geval overtuigd van de aanschaf van een DAP.
Carclean.com ziet mijn bestelling tzt wel verschijnen! o:-)

Sanne zei:
Heb er vaker last van, hoor: dat mensen mijn humor niet snappen. :schaam
Let maar niet op mij, ben niet goed bij mijn hoofd.
Je hebt me in ieder geval overtuigd van de aanschaf van een DAP.
Carclean.com ziet mijn bestelling tzt wel verschijnen! o:-)

niet zo min achtend over jezelf..

mischien (als de comissie het toelaat) kan je even een kiekje komen nemen in eijsden (geloof dat dat dicht bij je woonplaats is)
24 januari zijn er een aantal CC ers daar aanwezig (zo ook, ik), ook zullen er diverse dap's en andere hardware tezien zijn.

Klopt Hans!

Ik ben even snel in Eijsden als in Amsterdam. ;)
Maar op zich vind ik rijden geen probleem hoor, graag zelfs
Maar kan 24 januari jammer genoeg niet. :'(