• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

shampoo lag nog buiten, i p v de shampoo heb ik er 2 flesjes menzerna a 250ml ingestopt, om het eerlijk te houden..

fotos zijn niet "cracking" maja.. het moest uiteraard ook ff snel:-"
4b1fcb10a9c73-P1000791.webp

4b1fcb3ca08eb-P1000793.webp

4b1fcb5598f43-P1000794.webp

4b1fcb69d60dc-P1000795.webp

ja ik weet het.. ik heb een oranje, en een zwarte ccs 5.5 inch..
deze witte en deze zwarte compressors zijn de 1e serie van lc, en groter, en worden gebruikt door mij, op de rotary.. de oranje en de zwarte pad liggen naast het flesje shampoo (in de schuur) , wederom heb ik deze eirn gestopt, om zo een eerlijk mogelijk beeld te laten zien (het past wel degelijk, zonder druk op de dap, of druk op de ritssluiting

4b1fcbe4ac327-P1000796.webp

hier liggen dus, 6 grote mf's

4b1fcc03b6834-P1000797.webp

bone en mf's er weer in

http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b1fcc8295182/4b1fcc82945ca-P1000799.JPG

en weer dicht..

geloven jullie me nu??|-)zzz w^^w

de compressors knijp ik weleens helemaal uit..
dan passen ze net niet meer gefrommeld in me hand..

de witte lc compressor, is stuk zachter dan de ccs white 5.5'' polishing pad

ja, een harde..

helemaal in knijpen en vouwen van je pads, lijkt mij niet bevorderlijk voor je pad's,
voordat iedereen ze als stress bal gaan gebruiken, en mij de schuld geven:-" :lol

:party ook hier de bestelling incl. DAP ontvangen.
Daar hou ik van,lekkere snelle service. TOP mannen :-)^ :-)^

Nu eerst maar eens de handleiding lezen,iets wat ik normaal nooit doe of achteraf:| Voordat straks de pads en/of groundplate door
de schuur vliegen.

groeten peet

mijn bestelling is ook al binnen, weer een zeer snelle levering van carclean en tnt.:love

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier is de bestelling ontvangen! Supersnel TOP van Carclean zeker als er zoveel bestellingen lees: goed lopende actie is. :-)^

Ben zeer benieuwd om voor het eerst met de DAP te gaan werken....

Heb al een mooi "oefenproject" op het oog (rood verkleurde Suzuki Swift van mijn vriendin) ;-)

Vandaag ook weer een leuk pakketje ontvangen

Super service weer van Carclean.....:)

Jongens bedankt voor het presentje :kado

Groetjes Peter

iemand zijn nieuwe DAP al geprobeerd ?
Ik ga van de week ff oefenen op een zwarte civic van een collega.:-d

@ carclean/Tim is het nu afgelopen met die akties of komt er misschien nog een Wolfgang Woensdag :lol :lol

groeten peet

wolfgang woensdag.. de eerste woensdag van januari.. goed idee:-)^

wel nog ff rap sparen..!!!!

en ja, ik heb de dap gebruikt.. heb me voor en achterruit gedaan met een witte pad, en menzerna final finish, en een pass intensive polish op de achterruit..

toch wel enige lichte correctie behaald..

ik ook niet..
gewoon verstand op 0.. en gaat..

echte correctie had ik niet verwacht.. want glas is knoert hard!!
toch wel een hoop fijne rotzooi enzo eraf gekregen.. en het resultaat is mij 100% mee gevallen..

ik heb dit gedaan om ZEKER te weten dat me ramen SUPER schoon waren, voordat ik rain repellant aanbracht (provision liquid)

ja, spruzzo wipedown, waarna ik daarna de rainclear aaan heb gebracht..

uiteraard geen diepe krassen e.d. eruit, maar hele fijne krasjes, zeg maar soort hologram effect zijn foetsie