• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

guillaumemay zei:
Liep het echt zo storm met de DAP500?? Ik had verwacht dat het bij 5 gekke mensen zou blijven. Ook doordat het koud is en dus moeilijk / onmogelijk om buiten te polijsten.

hmm. na nogmaals nadenken: ik denk dat het vooral de pads zijn die massaal zijn verkocht.

Zo, na een avondje overwerken lopen we weer een beetje op schema. Al m'n gewrichten doen pijn, dat komt natuurlijk van die zware pads die zijn verkocht w^^w

SpeeDJ zei:
Zo, na een avondje overwerken lopen we weer een beetje op schema. Al m'n gewrichten doen pijn, dat komt natuurlijk van die zware pads die zijn verkocht w^^w

Krijg bijna meelij met jullie :no :no :no :no :no ;)

De spulletjes zijn er!!!! :love

Maar eh, Ik had LC pads besteld en ze zijn van Monello?? Of is dat hetzelfde???
tim?

Jeroen

Ik kreeg ineens een lumineus idee,

Inmiddels moeten zoveel mensen al een DAP hebben dat het mij wel cool lijkt om op een enorm veld met zijn allen onze voiture te gaan poetsen met als doel in het world guiniss book of records te komen met als titel "de grootste groep detailers ooit die tegelijk met hun poetsmachine hun auto aan het poetsen zijn"...........

Oh en ik heb niet gecontroleerd of dit niet ooit al gedaa is, het is maar een gekke gedacht die zo bij mij opkomt.

GdV

mijn dap is er ook.. samen met de pads en een gallon apc..

om heel ff offtopic te gaan..

me schoonmoeder is tijdens het tikken van dit verhaal.. de cillit bang door de goodsteen aan het spoelen om ze vervolgens met apc 1:4 en 1:8 te vullen:-/

GdV42 zei:
Ik kreeg ineens een lumineus idee,

Inmiddels moeten zoveel mensen al een DAP hebben dat het mij wel cool lijkt om op een enorm veld met zijn allen onze voiture te gaan poetsen met als doel in het world guiniss book of records te komen met als titel "de grootste groep detailers ooit die tegelijk met hun poetsmachine hun auto aan het poetsen zijn"...........

Goed plan: 200 dappers in een veld bijeen. Regel jij 200 stopcontacten?:lol

ik uuhh. denk wel te weten wie die groep is..

trouwens.. even een pluimpje over de tas:-)^
ideaal ding!!
4 pads, paar doeken, monello raffini's in de zeikant
flesje limeprime lite, en een klein flesje shampoo..

in het vak aan de ene zekant past et potje pb klei!

in de tas zelf, tussen de pad's ligt een bone, en de waffle weave droger..
en een sprayer met born slippy..

de tas past makkelijk in een emmer.. dus 2 emmers mee, en ik kan in principe, als ik water en 220 heb, gewoon bijna full details uitvoeren8-o

Zo is het bij mij ook Harro.

Ben benieuwd naar de foto's van Aron's tas.. (Of heeft CC een XXL tas meegegeven ]d~^ )

@alteaniels en Soepergrover :wie niet waagt niet wint.....
Ik had dat Cyber Clean-spul al eens bezig gezien en het kon mij toch niet overtuigen!
Daar en tegen heb ik de Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator al wel gebruikt en die beviel me enorm.
Dus waarom een cadeautje krijgen dat je in no time ergens wegsmakt en nooit gebruikt?
Bij deze weg weeral bedankt Carclean.
Dit is ssssuperservice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nope,
gewone tas..
monellos aan de zeikanten,
shampo-tje (genoeg voor 1 beurtje) erin, lpl erin..
zal zo eens foto maken!!