• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

Het ligt er een beetje aan hoe je die zin leest ;-)

ook op 5.5” en 6” CCS en Kompressor pads van Lake Country en Monello

Buiten dat komt die dap er toch wel :-p

Is de actie ook geldig als je de DAP met het start pakket neemt.
https://www.Carclean.com/product/DAP/DAP500_V2_CCS_Starterspakket__101597

De kortingsactie geldt NIET voor pakketten, alleen voor de losse DAP's en losse pads.

even aan het rekenen geslagen..

een losse dap op 8 dec kost: 99 euro
de medium polish mezzo kost: 15.99
de finishing polish finale kost: 17.99
oranje pad: 7.18
witte pad: 7.18
zwarte pad: 7.18
concorso pad 7.18
mf bonnets 11.00
quick clenz: 5.99

dat zijn alle artikelen los van de dap raffini kit..
om precies te zijn kom je dan uit op: 178.69

de kit zo zonder korting kost 187.50

dus de mensen die al een monello+dap kit gekocht hebben, hebben al DIKKE korting gehad.. bijna vergelijkbaar met de actie die nu loopt.

dus je kan OF 9 euro besparen, en alle artikelen los kopen..
of de gewone kit kopen, een uur zoeken besparen, en gewoon dappen! (mischien krijg je er zelfs dan een presentje bij:weetniet :lol )

@aron niet iedereen gebruikt de bonnets en de quick clenz dus die moet je er ook af halen, dan scheelt het toch aanzienlijk dacht ik zo.

@dibbuz,
absoluut, maar die zitten wel in het dap v2 raffini pakket.
ik heb een zo eerlijk mogelijke prijs vergelijking willen maken tussen de monello kit, en de losse producten, dus kan ik die niet zomaar weg laten.
als ik de kit besteld had, en er zater geen bonnets en quick clenz bij, had ik op hoge poten een mailtje gestuurd naar jullie:lol

maar je hebt indd gelijk, ik zelf zou de bonnet niet gebruiken, en de quick clenz ook niet!
ik weet zelf niet of ik de gouden pad zou gebruiken, gezien ik zelf graag met de hand wax.

maar ze zitten nu eenmaal in de kit

Maar als je de quick clenz niet gebruikt om je pads schoon te maken, hoe doe je dat dan? Ik heb nl. geen padwasher..