• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

dat ik geen spijt krijg van de aanschaf, dat snap ik..
maar zelf heb ik meer aan de CC rotary..
die is er nog niet, en mijn el cheapo rotary doet het nog...
dus dan maar dappen, tegen de tijd dat de rotary komt, heb ik het duo

Naar aanleiding van het antwoord van Dibbuz nog eens wezen zoeken bij Lake Country en kwam daar bij de volgende links tegen die ik jullie niet wil onthouden.

Foam Pads 5,5"

Foam Pads 4"

En een mooi overzicht qua pads in combinative met polijstmiddel

En volgens mij kloppen jullie artikelnummers van de leverancier niet bij de 4" pads.
Voorbeeld: jullie nummer 101006 => LC 78-94400 maar moet mijn inziens zijn LC 95-940 of 78-92400.
Voorbeeld: jullie nummer 101005 => LC 78-74400 maar moet mijn inziens zijn LC 95-740 of 78-72400.
Voorbeeld: jullie nummer 101004 => LC 78-34400 maar moet mijn inziens zijn LC 95-340 of 78-32400.
Dit geldt ook voor 101002, 101001 en de 101007.
Tenzij jullie met een ander lijstje werken.

Welke dikte hebben dan de 4" pads die jullie leveren?
Zeg maar 101001, 101002, 101004, 101005, 101007

Want die worden dan niet weer gegeven bij LC.

Waar is de gouden pad eigenlijk gebleven? :|

Die had ik dus ook op mijn verlanglijstje staan.
twijfel nu tussen de rode Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Red Soft Wax/Sealant Pad
of de (grotere) blauwe Lake Country Curved CCS 6.5 inch Blue Final Finishing Pad

iemand een idee?

Jeroen

De gouden pad is speciaal voor ons gemaakt en is op, het duurt ongeveer 2,5 maand voordat deze weer op voorraad zal zijn, vandaar dat hij offline gehaald is, omdat mensen dan voor hele lange backordertijden komen te staan en voor ons is het dan niet meer te behappen (sorry!).

HarroJansen zei:
Welke dikte hebben dan de 4" pads die jullie leveren?
Zeg maar 101001, 101002, 101004, 101005, 101007

Want die worden dan niet weer gegeven bij LC.

Op de LC site staat maar een klein deel van de pads. Je hebt 4" die net zo dik zijn als de 6,5" pads en je hebt 4" die net zo dik zijn als de 5.5" pads. Scheelt ongeveer een centimeter.

ik wacht... de dap zal niet uitverkocht raken denk ik.. gezien er enorm veel op voorraad zou zijn..

de pad's daarentegen!:-"

woensdag lekker dappen!!

Volgens mij hebben de heren en dames daar toch al vaker gezegd: dat als een artikel op is, die later verstuurt zal worden tegen de actieprijs...

Groet, Peter

ja, maar ik wil het hebben hebben hebben!!
vandaar even wachten nog.. nog iets meer als 30 minuten..

mandje staat al vol..

ik kan alleen nergens de gouden concorso pad vinden, in 5.5'' (de CCS, niet de compressor)

monello of lake country maakt niet uit.. ze zijn hetzelfde..
ik kan ze alleen niet vindn.

wel de grotere, en de compressors.. maar ik wil voor nu de gewone 5.5'' ccs gouden pad..

iemand een link? of bestaat hij niet (meer)?