• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DAP500, DAP900 en de PRO900 zijn binnen!

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
Aan het eind van de middag kwam dan eindelijk de vrachtwagen voorrijden met daarin een zending DAP500, DAP900 en PRO900 machines. :jippie

We hebben net alle machines ingeboekt en gaan vanavond nog even door om morgen zoveel mogelijk machines te kunnen versturen. Foto's komen ook later vanavond online!

Kijkaan...zag het al op twitter ;-))
Dus hier komen de foto's...nice!

Ik heb nu al medelijden met jullie en degene die het voor verzending op moeten halen.
Ik kom de mijne graag de 5e juni ophalen, heb er zin in.

hans

Nu pas begin ik vreselijke jeuk aan m'n klauwen te krijgen.:-d Succes met het versturen van het spul.:-)^

Ik weet nog steeds niet welke ik moet kiezen.
De DAP900 of de PRO900.
Met Dennis afgesproken om een keer langs te komen en beide eens rustig te bekijken.
Nu alleen nog even de tijd zien te vinden.

Komt het uit als ik er met circa 45 minuten ben?
Geintje natuurlijk :-b
Succes met het verwerken van alle postorders, ik lees vanzelf wanneer de mogelijkheid er is de bestelling af te halen!

Oja, fotootje moet wel natuurlijk hè ;)

@starck

je moet niet twijfelen, je moet er gewoon 1 bestellen,
heb ik toendertijd ook gedaan, en nog geen seconden spijt van gehad.

het is ook zo makkelijk om bijvoorbeeld heeel dun je sealant / wax aan te brengen e.d.