• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De polo van ronald uit dtc

ronald

Detailing rookie
9 dec 2008
56
0
Zo vandaag lekker bezig geweest met onze auto/s die van mijn ronald (polo) en die van (jeff).
ik heb aleen wat na foto/s van de polo want die was jeff aan het doen en ik was de auto van jeff aan het doen (moest nog een carkit in) lekker binnen in de garage waar ik werk buiten was het iets te koud.oja het is alemaal goed gekomen met de binnenkant van de bmw zie de laaste foto maar .
P1000974.jpg

P1000976.jpg

P1000973.jpg

P1000958.jpg
8-o
P1000963.jpg

P1000981.jpg

oja dit is jeff aan het werk nog beankt jongen voor het polijsten en poetsen van mijn auto:D
P1000954.jpg
 
ideale werkplek
zal proberen het nummerbord te onthouden, dus als je binnenkort een grijze leon met xenonlampen ziet knipperen weet je genoeg :D
 
Inderdaad lekkere werkplek en ideale brug om te poetsen! Het resultaat mag er ook wezen hoewel ik verder niks van after foto's zie?! Wat zijn trouwens voor producten gebruikt bij de Polo?!
 
Ziet er netjes uit :)^

Xizer zei:
Inderdaad lekkere werkplek en ideale brug om te poetsen! Het resultaat mag er ook wezen hoewel ik verder niks van after foto's zie?! Wat zijn trouwens voor producten gebruikt bij de Polo?!

SSR 2.5 gegarandeerd, voor de rest kan ik het je niet vertellen :D
 
H@RM zei:
Ziet er netjes uit :)^



SSR 2.5 gegarandeerd, voor de rest kan ik het je niet vertellen :D

Denk dat je SSR 1 bedoelt! :D

Was eigenlijk ook wel benieuwd of de auto afgewerkt is met een polish / sealant / wax?
 
Ik heb de volgende produckten gebruikt op de polo.

Gewassen met Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated met 2 emmers en de Poorboys World - Mega Plush Mitt Large.
Kleien met Poorboys Poly - Elastic Clay
Daarna met ssr 3.0.
Daarna met ssr 2.5.
En tot slot met ssr 1.0
En toen met Poorboys black hole .
En toen gesaeld met Poorboys World - EXP Pure Sealant
En lekker afgemaakt met Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue . wat een super lekkere wax .
En vervolgens alle trims en de banden met Poorboys World - Trim Restorer
De ruiten met Poorboys World - Spray & Gloss
Ja, ik ben poorboys gek ik vindt het super spul .:-"
En de bmw alleen gewassen en daar na met Poorboy’s World Quick Detailer PLUS .
En daar ook de banden met Poorboys World - Trim Restorer .
 
Zeker een leuke combo die PB's die je opnoemt. Jammer alleen dat de foto's nogal slecht zijn dus echt een duidelijk beeld geeft het niet.

Werkt dat trouwens een beetje Trim Restorer op de banden?? Heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij niet echt lekker werken...
 
dat allemaal in 1 dag?
zal wel zijn omdat ik me altijd zit te behelpen in de krappe garage hier, ik heb er al gauw 2 dagen voor nodig (heb werkdagen van 9 tot 5 :D )
 
Zo alle foto/s even geupload naar photobucket hier zijn de andere foto/s .
Zo na het wassen
P1000946.jpg

Na het kleien
P1000947.jpg

Zo de schade
P1000950.jpg
P1000953.jpg

Zo na het polijsten
P1000961.jpg

Deze is na Poorboys black hole .
P1000968.jpg

Exp Pure Sealant aan het kuren
P1000971.jpg

Eind resultaat van die dag.
P1000973.jpg
P1000979.jpg

P1000977.jpg
P1000975.jpg


Nu nog even oefenen met het fototoestel om mooie plaatjes te maken .En dan komt de volgende keer alles goed.
 
ziet er goed uit.. ;) :)^

een vraagje!?
waarmee heb je dit met aangebracht?? kwast of spons? (de En vervolgens alle trims en de banden met Poorboys World - Trim Restorer )
 
Hallo jeffrey rallye ik heb de trim restorer aangebracht met de Meguiars - Tyre Dressing Applicator Pad .En dan niet uitpoetsen maar wat dikker er oplaten zitten het trekt toch iets in de band.
En dat gaat heel goed houdt toch zeker 1 tot 2 weken .
 
Leuke Polo....heb precies dezelfde :) Helaas ook met dezelfde swirls en krasjes:eek:)

Maar als ik dan het eindresultaat zie is er ook voor de mijne nog hoop:party:

Nice Job!
 
de Blackhole was dus al uitgepoetst heb ik begrepen; is mijn beeldscherm nou zo vies, of zijn het buffermarks op je lak?
292qxsh.jpg
 
Buffermarks krijg je niet echt met een excenter, denk eerder dat de BH hier nog niet uitgepoetst is.
 
ah! :grinning: zat de onderschriften verkeerd om te lezen... :schaam

dus m'n scherm was nog niet zo vies :-"