• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Renault Megane Cabrio van mijn vriendin - update-

Erg netjes gedaan hoor !

Die folie is trouwens zover ik weet standaard op iedere megane, alle 3 megane's die ik vanaf 2005 heb gereden hadden dit en zover ik me kan herinneren hebben alle Megane's en Scenics op de zaak bij ons deze folie ook.

Verwijderen zou ik niet aan beginnen, dat ziet er echt niet uit + dat het echt mega vast zit.

Vampire yep, zit ook aan de andere kant :ja

Juffer1 bedankt voor de info, daar was ik al bang voor, dat het mega vast zit. Jammer want ik vind het er lelijk en slordig uitzien (vooral omdat de hoekjes een beetje loslaten)....maar ik wil niet het risico lopen de zaken erger te maken...

Juffer1 zei:
Die folie is trouwens zover ik weet standaard op iedere megane, alle 3 megane's die ik vanaf 2005 heb gereden hadden dit en zover ik me kan herinneren hebben alle Megane's en Scenics op de zaak bij ons deze folie ook.

Bj mijn vorige GSII was er idd ook zo'n folie voor de achterwielen , er is er echter 1tje ooit afgehaald omdat ik eens mijn krik niet goed had gezet en er scheurde een stukje metaal ......rofl (nu kan ik erom lachen , toen iets minder )

Bij mijn huidige GSIII is er GEEN folie voorzien , vind dit niet erg , maar heb al wel gemerkt dat er op die plaats een "kras" zit (niet heel diep , maar ik laat ze voor wat het is , omdat het tegen de grond is...)

ff een foto zoeken :

Bij deze was meen ik te herinneren ook geen folie :
DSC_0038.webp

Misschien is de folie op en wordt ie niet meer aangevuld in het Renault-magazijn :weetniet

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zal het zijn grandscenicman :lol
Net als de reservewielen voor de megane coupe cabrio...:(