Bij deze wat foto´s van mijn auto die ik gister en vandaag winterklaar heb gemaakt, Mijn doel was het cleanen en in de was zetten van de kritische delen waar in de winter niet echt tijd voor is om dit schoon te maken zoals: de deursponningen, rubbers, binnenkant deuren , het hele interieur een full detail en de auto volledig voorzien van een nieuwe wax laag (exterieur).
De volgende producten heb ik gebruikt:
-Autobrite magifoam.
-Dodo juice BTBM
-Poorboys world trimrestorer.
-Poorboys world spray and wipe.
-Poorboys world APC.
-Poorboys World klei.
-Dodo juice Born slippy clay lube.
-Meguiars Nxt glas cleaner.
-Meguiars Ultimate protectant.
-Meguiars tire gel.
-Mothers billet aluminium polish.
-Div doeken van poorboys world.
-Dodo juice fantastic fur.
-Dodo juice mint merking (voor de ramen).
-Pads van meguiars.
-en een goede stofzuiger.
Als wax heb ik de supernatural hybrid gebruikt, dit om de wat langere standtijd en uiteraard om eens wat nieuws te proberen.
Op het begin had ik wat moeite met de wax omdat ik het denk ik te dik heb opgebracht en het te lang heb laten curen, echter na wat oefening en het truckje door te hebben vindt ik het wel een aardig product met een mooie glans en een super gladde lak als resultaat.
Ik wou de motor Ruimte ook nog onderhanden nemen maar omdat het licht begon te regenen vond ik het wel welletjes voor vandaag, hier gaan we volgende week mee verder.
De volgende producten heb ik gebruikt:
-Autobrite magifoam.
-Dodo juice BTBM
-Poorboys world trimrestorer.
-Poorboys world spray and wipe.
-Poorboys world APC.
-Poorboys World klei.
-Dodo juice Born slippy clay lube.
-Meguiars Nxt glas cleaner.
-Meguiars Ultimate protectant.
-Meguiars tire gel.
-Mothers billet aluminium polish.
-Div doeken van poorboys world.
-Dodo juice fantastic fur.
-Dodo juice mint merking (voor de ramen).
-Pads van meguiars.
-en een goede stofzuiger.
Als wax heb ik de supernatural hybrid gebruikt, dit om de wat langere standtijd en uiteraard om eens wat nieuws te proberen.
Op het begin had ik wat moeite met de wax omdat ik het denk ik te dik heb opgebracht en het te lang heb laten curen, echter na wat oefening en het truckje door te hebben vindt ik het wel een aardig product met een mooie glans en een super gladde lak als resultaat.
Ik wou de motor Ruimte ook nog onderhanden nemen maar omdat het licht begon te regenen vond ik het wel welletjes voor vandaag, hier gaan we volgende week mee verder.