• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

de zoveelste met een TT

Erg mooi!
Ik zou alleen die 'Z' nog uit je nummerplaat halen bij het bewerken, aangezien het toch 'TZT' is kan je er dus in 1 keer gewoon 'T T' van maken...

Zo...pakket is binnen! Mooi apparaat, 3 polijstschijven, 2 flessen van Monello en twee doeken. Nou nog wachten tot alles door de schoorsteen geduwd wordt!

Heb ondertussen al tig filmpjes bekeken over polijsten en voel me al een echte pro...zonder dat het apparaat 1 seconde aangestaan heeft. Toevallig was ik vanavond in het donker bij de Audi-dealer met die fijne felle hoog geplaatste verlichting en o o o wat een berg krasjes zeg! Maar toen bedacht ik me: Alle filmpjes, tutorials, how to's en DIY die ik gezien heb ten spijt...ik heb auto's bekeken met veel rechte panelen enzo..dat heeft de TT niet...zo ongeveer alles is bol. Vooral bij de spatschermen...heb het idee dat zo'n polijstpad niet volledig op zo'n spatscherm aansluit en maar slechts een gedeelte raakt...nou weer op zoek naar een filmpje hiervan en speuren op dit forum haha...mijn vrouw ziet me alweer zitten!

Gr Reinier