• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dennisdennis12's Audi TT Quattro

Apart, ik heb de Pirelli's snel onder mijn auto uit geschroefd omdat ik ze enorm veel herrie vond maken
 
Had jij ook de Pzero, of had jij de Pzero nero (gt)? (de Pzero nero (gt) heeft een heel ander profiel en rubbersamenstelling als de Pzero, waardoor de Pzero nero (gt) een langere levensduur, maar minder grip heeft dan de Pzero).
 
Ik had de Pzero. Nu vredestein die bevallen me beter. Maar goed, scheelt natuurlijk ook per auto. Als jij er tevreden mee bent prima toch. Ik had onder de TT kumho die bevielen me ook prima.
 
Waarschijnlijk ligt het ook aan de Quattro aandrijving op mijn auto, en de snelheden die ik vaak rij (ik rij vaak 160+ km/h (op de bundesautobahn, niet in Nederland ;) )), waarbij het toch wel belangrijk is dat de banden voldoende grip hebben)
 
De reflectie (poorboys BlackHole + Collinite 476)

conv_2122.jpg
conv_2123.jpg
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Mijn auto heeft weer zijn wintervoorbereiding gehad:
gewassen
gekleid met dodo juice square sponge clay pad
gepolijst met monello finale
(uitlaat gepolijst met dremel icm scratch x 2.0)
poorboys blackhole
collinite 476s
Rain-X

conv_2974.jpg
Dit is alvast een foto :), meer foto's volgen a.s.a.p.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Het heeft even geduurd. Maar dit zijn alvast 2 nieuwe foto´s, nadat mijn auto zijn zomervoorbereiding weer heeft gehad.
stappen:
- gewassen
- gekleid
- gepolijst met monello finale
- ontvet
- coating

grill en parafaanplaat met Dodo Juice supernatural trim, tyre & hide glaze


foto2.jpg
foto3.jpg
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
thumb_foto4_1024.jpg
En ook een nieuwe foto van het interieur. Dit heb ik schoongemaakt met leerreiniger voor aniline leder en vervolgens gevoed met leather masters protection cream.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Wat staat dat rood een TT goed! Je ziet ze eigenlijk alleen maar in het zilver, zwart of blauw, maar dit is wat mij betreft echt een perfecte kleur voor deze bolide. Tevens ook de leukste Audi van de laatste 20 jaar wat mij betreft. Ik weet nog goed toen ik zo'n eerste generatie TT voor het eerst zag. Ik dacht dat ze van de maan kwamen.
 
  • Leuk
Reactions: dennisdennis-12
Mijn TT heeft weer zijn wintervoorbereiding gehad:
1. Gewassen
2. Gekleid
3. Gepolijst met mijn nieuwe Festool rotex 125 (als vervanging van mijn DAP 900)
4. Ontvet
5. "Coating" (GlansProtector) aangebracht
6. blackhole aangebracht
7. Collinite 476

auto1 - kopie.jpg

auto2 - kopie.jpg
 
Laatst bewerkt: