• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailingskast voor de Dibbuzshop

Mooie kast hoor, maar zijn die smalle strookjes aan weerszijden van het 'showvak' stevig genoeg? Als je zo'n deur net iets te rap open trekt of dichtgooit, kan dat flink gaan 'wringen'. Verstevigingshoekjes aan de binnenkant schroeven?

Affijn, zelfbouwspul is altijd leuk en MDF ideaal om te gebruiken. Heb zelf een CD-/DVD kast gemaakt, omdat ik nergens iets kon vinden wat precies mijn smaak was. Beetje tekenen, veel knutselen en nothing beats custom meubilair... En zo handig ben ik nou niet.

Heb je trouwens zelf het ontwerp gemaakt of heb je dat aan Bart overgelaten?
 
en dan nog de keuze kunnen maken van welk product je gebruikt..
respect hoor!

ook voor de bouw skills natuurlijk, heb ooit samen met me pa 1 gereedschaps kast, en 1 klerenkast van mdf gemaakt,, en die dingen blijven echt TE lang goed!
zo koop je ze indd niet!

maare..

waar wil je allemaal vanaf dan? wellicht heb ik in het een of ander wel interesse!
 
Soepergrover zei:
Mooie kast hoor, maar zijn die smalle strookjes aan weerszijden van het 'showvak' stevig genoeg? Als je zo'n deur net iets te rap open trekt of dichtgooit, kan dat flink gaan 'wringen'. Verstevigingshoekjes aan de binnenkant schroeven?
Heb je trouwens zelf het ontwerp gemaakt of heb je dat aan Bart overgelaten?

Geloof me, dat gaat niet wringen, de deuren zitten elk vast met 3 goede scharnieren, dat zit echt snor.

Het ontwerp is van mij (beetje bijgeschaafd in overleg) en Bart heeft het timmerwerk verricht. Zeer, zeer kundig mag ik wel zeggen :)^
 
aron147 zei:
waar wil je allemaal vanaf dan? wellicht heb ik in het een of ander wel interesse!
Ik heb nog een gallon 80/83 (halfvol dacht ik), Tech Protectant, Natural Vinyl, Meg's Wheel & Tyre Brush, M21 (1.0), Step1 & 2 Leather van Meg's, Maxi Suds 2 van CG.
Van alles dus ;)
 
Mooie kast Dennis!

Leuke kleine flesjes van Poorboys trouwens. Zijn dat proefflesjes? Het lijkt me wel wat om aan de hand van dergelijke flesjes andere producten te testen, bijv Menzerna :)
 
Een schouderklopje voor Bart :) Vakman!!!

Was denk ik wel schrikken de omvang van Dennis z'n collectie, anders had je wel een tweede gemaakt aan de andere zijde met een brug boven de deurpost? :D


EDIT: zie net op foto #33? dat de indeling van de kamer dat niet toelaat.
 
Dibbuz zei:
Ik heb nog een gallon 80/83 (halfvol dacht ik), Tech Protectant, Natural Vinyl, Meg's Wheel & Tyre Brush, M21 (1.0), Step1 & 2 Leather van Meg's, Maxi Suds 2 van CG.
Van alles dus ;)

moet ik TOG aan een dap 500:D

anders hebben bovenstaande producten (m80 / 83 / m21) weinig zin.

althans, ik heb weinig zin om dat spul met de hand te doen :roll :rules
 
Ziet er allemaal goed uit dibbuz, mooie kast, altijd handig als je iemand kent die handig is met hout, een meubelmaker of timmerman of zo hahaha.....

maar mijn complimenten, het gedeelte met de open vak is ook heel orgineel met de eyecatchers (wolfgang concourse wax, wookies fist enz....)
 
maar dibbuz, ff een vraagje, kan je die stickers soms bij tim bestellen of zo, ik ben er ook een beetje naar op zoek, ik heb namelijk een garage in mijn huis (drive-in) en heb rondom vanaf 1.80m tot aan het plafond rondom witte kasten gemaakt waarin al mijn poetsspullen en gereedschap staan, leek me wel een leuk idee om de kasten op te leuken.

ik zal binnenkort mijn collectie op het forum gaan zetten met de fotos erbij, er komt van de week nog een zending binnen van tim en dan maak ik even wat fotos ervan....
 
DAPpere DoDo zei:
maar dibbuz, ff een vraagje, kan je die stickers soms bij tim bestellen of zo, ik ben er ook een beetje naar op zoek, ik heb namelijk een garage in mijn huis (drive-in) en heb rondom vanaf 1.80m tot aan het plafond rondom witte kasten gemaakt waarin al mijn poetsspullen en gereedschap staan, leek me wel een leuk idee om de kasten op te leuken.

ik zal binnenkort mijn collectie op het forum gaan zetten met de fotos erbij, er komt van de week nog een zending binnen van tim en dan maak ik even wat fotos ervan....

Als ik voor Dennis mag antwoorden: in de webshop onder "Merchandise" click :-"
 
Als een kind in de snoepwinkel....

Ziet er prachtig uit! heb je al een datum staan voor de 2e kast? :D
 
Dennis,de kast is mooi geworden!
Bedankt voor je compliment,en tevens bedankt voor je gastvrijheid,was gezellig klussen bij je.

Bart
 
Helemaal super netjes,

Maar moet je MDF niet aan beide kanten verven i.v.m. kromtrekken?

Of mis ik dat dit is gebeurt?
 
Nog niet, alleen de achterkant en boven kant moet nog maar zou dat echt zo erg zijn? Bart?
 
Het kromtrekken gebeurt alleen met sterke wisselende temperatuurswisselingen,of een hoge luchtvochtigheidsgraat.
 
bartr123 zei:
Het kromtrekken gebeurt alleen met sterke wisselende temperatuurswisselingen,of een hoge luchtvochtigheidsgraat.

...waar natuurlijk best een grote kans op is als je lekker voor je kast staat te kwijlen en te hijgen w^^w

Maarre, mooi kastje, veeeel te klein voor al dat spul van jou uiteraard, maar daar is ook geen kastruimte tegenop te kweken ]d~^

En Bart: We hebben over een krap jaartje nog een heel pand in te richten...*kuch* !:-b