• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailkleding. Wat draag je?

Mijn eigen hobbymatige werkkleding:
20170125_160344_resized.webp

Ik draag van alles wat bij de weersomstandigheden past, maar daarover altijd mijn Poorboys World Waffle Weave Detailing Apron. Dit schort zorgt ervoor dat wanneer ik een auto raak, ik nimmer iets beschadig.
Verder heel handig om verdeeld over de drie zakken verschillende doeken te stoppen die bij die bepaalde fase van afnemen hoort.

tot nu toe gewone kleding, ooit wel eens overna gedacht en gekeken naar een poetsschort maar die waren belachelijk duur en een keukenschort past me niet, misschien dat ik er ooit nog eens een tegen kom die bij mijn 2 meter lengte past.

Hallo, hebben jullie werkjassen die ook goed beschermen tegen de kou? Ik ben bezig met een paar nieuwe aankopen en een goede jas is op dit moment echt belangrijk.

Hallo, hebben jullie werkjassen die ook goed beschermen tegen de kou? Ik ben bezig met een paar nieuwe aankopen en een goede jas is op dit moment echt belangrijk.

Welkom! Jezelf voorstellen wordt gewaardeerd.
Een thermoshirt met lange mouw, shirt, en een bodywarmer is voldoende om in te werken vind ik. Stukje tape om het lipje van de rits en er is niks loos.

Maar werk vooral binnen. :blush:

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
Ik draag momenteel in de wasbox: zo’n trainingsbroek voor hardlopen, een 3-in-1 jas van The North Face met een donsjas en een regenjas er overheen, want dan kan ik een laag uitdoen als ik het warm krijg. Altijd de drukknopen dicht want anders komen die tegen de lak aan. Rits is beschermd door de laag met drukknopen (en over de drukknopen zit weer een laag stof, dus ook beschermd maar dan nog wil ik ze niet tegen de lak aan hebben).

Schoenen: oude leren schoenen die altijd nat worden en dat is dan niet erg.

Meestal heb ik een shirt aan met 3-kwart mouwen want dan blijft mijn mouw droog als ik mijn washmitt uitspoel in de emmer. Mouw van jas rol ik vaak even op.

Als het een paar graden boven 0 is of kouder: oorwarmers. Niet alleen oorwarmers. Ook de rest van bovenstaande outfit. :laughing:

Interessant topic want de outfit kan vast veel professioneler.

• Geweldig
Reacties: Cordoba
Ik draag zachte kleding, zodat als je de auto raakt je niks beschadigd.
Voor het wassen draag ik laarzen eronder en anders sneakers.
Ik heb een logo ontwikkeld en daar heb ik een jas en t shirt mee laten bedrukken.
Ik maak geen reclame oid, ben niet te vinden op de socials.
Ik werk naast mijn gewone werk 1 dag in de week bij een autobedrijf om auto’s verkoop danwel showroomklaar te maken. Daar is geen tijd voor detailing dat is gewoon rammen.
Thuis af en toe een leuke klus, druk zat.
Dit logo gemaakt en dan op een zwart shirt/jas.
fa136ec7-1df1-47fd-86c7-d2bf51b3ec93.webp

Gewoon normale wat oudere kleding maar wel vaak een wat oudere Patagonia jas en als het wat kouder is dan gaan de Muck Boots aan. Heerlijk warm en waterdicht.

Vaak draag ik werkschoenen. Die zijn behoorlijk waterdicht en hebben bescherming op de neuzen zodat die niet direct kapot gaan wanneer je een keer op je knieën zit. Wanneer het niet te warm is een lange werkbroek waar je van die kniebeschermers in kunt doen. Verder gewoon oude kleren.