• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rodders | Full Detail | Ford Focus

niet alleen in het detailen van de auto zit veel werk, ook het topic is filnk aan ge-detailed zeg maar :)^

maar ik neem aan dat jij zelf in een rolstoel zit? (misschien stomme vraag maar zo goed ken ik de mensen hier nog niet)
Althans zo te zien aan de aanpassingen in de auto, is dat dan niet lastig bij bepaalde delen van de auto poetsen?
 
Ik zit inderdaad in een rolstoel maar heb het geluk nog een bepaalde tijd te kunnen rechtstaan, dus ik probeer het grootste deel al zitten te doen, en tussendoor stukjes rechtstaand. Mijn dak was nog nooit behandeld omdat ik daar niet goed bijkon, maar daar is een mede detailer me mee komen helpen. Thanks Bart!
 
Hey Jan!!
Graag gedaan kerel,was ook wel het minste wat ik voor je kon doen.
Heb de auto critisch bekeken,en er is werkelijk geen krasje meer te vinden.
Ben wel heel benieuwd hoe de E-Zyme het op de Ficus doet,op deAntara vond ik m wat tegen vallen.

Tot vanmiddag!
 
rodders zei:
Ik zit inderdaad in een rolstoel maar heb het geluk nog een bepaalde tijd te kunnen rechtstaan, dus ik probeer het grootste deel al zitten te doen, en tussendoor stukjes rechtstaand. Mijn dak was nog nooit behandeld omdat ik daar niet goed bijkon, maar daar is een mede detailer me mee komen helpen. Thanks Bart!
ik moet zeggen dat zowel op het forum als via PB's veel mensen je graag willen helpen :cool:

en in real life zo te zien
ook erg netjes, en ook wanneer je in een rolstoel zit is het super wanneer iemand tijd voor je vrij maakt
super van Bartr:)^

nogmaals mooie show off!!
 
Één woord WAUWWW:heart_eyes:

Ik kan het niet laten maar ik zie een aangepaste auto een rolstoel ik lees eigen auto wat toch vraagtekens bij mij oproept ? hoeft natuurlijk niet beantwoord te worden:)^
 
Erug moie detail en erg mooi verslag. 110 punten wat mij betreft.

Heb je er nooit over nagedacht om in jouw kofferbak een soort van rubberen mat te leggen om de bekleding te beschermen? Voordeel is meteen dat je alleen af en toe die mat dient te verwijderen en af kunt spuiten en schoon is de handel weer.

Ga maar lekker cruisen met die mooie Ford. IK denk dat de omstanders zich wel zullen FOCUS-sen op jouw auto.

Aficior
 
Zeer uitgebreide en duidelijke write-up Jan.

De auto is zojuist uit de showroom gerold!

ps nog bedankt voor de tips inzake kenteken enzo.
 
Berkant zei:
Één woord WAUWWW:heart_eyes:

Ik kan het niet laten maar ik zie een aangepaste auto een rolstoel ik lees eigen auto wat toch vraagtekens bij mij oproept ? hoeft natuurlijk niet beantwoord te worden:)^
Wat voor vraagtekens?
  • Een aangepaste auto
  • een rolstoel
  • een klote smurf
Ik heb dus een handicap, namelijk Osteogenesis Imperfecta, in mensentaal wil dit zeggen dat ik heel snel men botten breek. Hierdoor heb ik al meer dan dertig breuken gehad (voornamelijk onderste ledenmaten), hierdoor gaat het wandelen en lang rechtstaan niet meer zo goed, daarvoor gebruik ik men rolstoel dus. Tijdens het detailen wissel ik af tussen rechtstaand een stukje te doen en dan weer een stuk zittend. Gaat perfect maar duurt misschien wat langer.

@Aficior: wel ooit aan een rubberen mat gedacht, echter vind ik die dingen zo spuuglelijk dat ik liever de originele mat gebruik en deze wat beschadig. Men auto is en blijft een gebruiksvoorwerp, echter betekend dat niet dat ik hem in zo'n goed mogelijke staat houd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
rodders zei:
Wat voor vraagtekens?
  • Een aangepaste auto
  • een rolstoel
  • een klote smurf
Ik heb dus een handicap, namelijk Osteogenesis Imperfecta, in mensentaal wil dit zeggen dat ik heel snel men botten breek. Hierdoor heb ik al meer dan dertig breuken gehad (voornamelijk onderste ledenmaten), hierdoor gaat het wandelen en lang rechtstaan niet meer zo goed, daarvoor gebruik ik men rolstoel dus. Tijdens het detailen wissel ik af tussen rechtstaand een stukje te doen en dan weer een stuk zittend. Gaat perfect maar duurt misschien wat langer.

@Aficior: wel ooit aan een rubberen mat gedacht, echter vind ik die dingen zo spuuglelijk dat ik liever de originele mat gebruik en deze wat beschadig. Men auto is en blijft een gebruiksvoorwerp, echter betekend dat niet dat ik hem in zo'n goed mogelijke staat houd.

Wauw dit verdient mijn inziens dan dubbel respect:)^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen bedankt voor de leuke commentaar!
Starck, heb er in totaal een 60-tal uren aan gewerkt, dit was wel alles in een rustig tempo, ik had er toch de tijd voor.