Hehehe! Hier net zo! Nike air max 1 die al wat af zijn en nog wel toegangbaar zijn voor het autowassenOp mn air max en nike pak!
Je hebt me geïnspireerd, ik ga als aanvulling op de visitekaartjes, ansichtkaarten en stickers van Het Zonnetje, een shirt laten drukken met z’n logo!Ik draag zachte kleding, zodat als je de auto raakt je niks beschadigd.
Voor het wassen draag ik laarzen eronder en anders sneakers.
Ik heb een logo ontwikkeld en daar heb ik een jas en t shirt mee laten bedrukken.
Ik maak geen reclame oid, ben niet te vinden op de socials.
Ik werk naast mijn gewone werk 1 dag in de week bij een autobedrijf om auto’s verkoop danwel showroomklaar te maken. Daar is geen tijd voor detailing dat is gewoon rammen.
Thuis af en toe een leuke klus, druk zat.
Dit logo gemaakt en dan op een zwart shirt/jas.Bekijk bijlage 179777
die heb ik van Dodo, fijn schort!Over MF kleding gesproken... Dodo Juice heeft volgens mij wel MF schorten in het assortiment (maar CC dan weer niet). Dat @Istnogferarie die nog niet heeft!![]()
Same here, ik heb t-shirts, sweaters en softshells met mijn Wax Master logo laten bedrukken.Ik draag zachte kleding, zodat als je de auto raakt je niks beschadigd.
Voor het wassen draag ik laarzen eronder en anders sneakers.
Ik heb een logo ontwikkeld en daar heb ik een jas en t shirt mee laten bedrukken.
Ik maak geen reclame oid, ben niet te vinden op de socials.
Ik werk naast mijn gewone werk 1 dag in de week bij een autobedrijf om auto’s verkoop danwel showroomklaar te maken. Daar is geen tijd voor detailing dat is gewoon rammen.
Thuis af en toe een leuke klus, druk zat.
Dit logo gemaakt en dan op een zwart shirt/jas.Bekijk bijlage 179777