• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailkleding. Wat draag je?

De kleding; dat ligt aan seizoen en locatie.

Onder de carport in de winter; meerdere laagjes met als basis een joggingbroek met bijpassende trui van niet te hoge kwaliteit, dient als klus en detail kleding, lekker comfortabel ook.

Onder de carport in lente/zomer; korte broek en T-shirt, bij een 'waterfestijn' onder de auto maken, met veel water, stoomreiniger en borstels de onderzijde schoonmaken; alleen een zwembroek.

Bij wassen en om andere redenen dicht bij de auto werken draag ik ook vaak een detailschort (van Rupes)

In de garage in de winter; hetzelfde als onder de carport.

In de garage in de lente zomer; hetzelfde als onder de carport, als het warm genoeg is niets, dus naakt. (hooguit als het nodig is ter bescherming)
Ik ben al sinds vele jaren naturist, dus als ik niets om het lijf hoef te hebben doe ik dat ook niet.

Dat schort is echt wel prettig in de winter; nog een extra laagje tegen de kou en ik hoef niet na te denken of ik beschadigingen maak op de lak.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Het Zonnetje
Ik draag zachte kleding, zodat als je de auto raakt je niks beschadigd.
Voor het wassen draag ik laarzen eronder en anders sneakers.
Ik heb een logo ontwikkeld en daar heb ik een jas en t shirt mee laten bedrukken.
Ik maak geen reclame oid, ben niet te vinden op de socials.
Ik werk naast mijn gewone werk 1 dag in de week bij een autobedrijf om auto’s verkoop danwel showroomklaar te maken. Daar is geen tijd voor detailing dat is gewoon rammen.
Thuis af en toe een leuke klus, druk zat.
Dit logo gemaakt en dan op een zwart shirt/jas.Bekijk bijlage 179777
Je hebt me geïnspireerd, ik ga als aanvulling op de visitekaartjes, ansichtkaarten en stickers van Het Zonnetje, een shirt laten drukken met z’n logo!

Ik draag zachte kleding, zodat als je de auto raakt je niks beschadigd.
Voor het wassen draag ik laarzen eronder en anders sneakers.
Ik heb een logo ontwikkeld en daar heb ik een jas en t shirt mee laten bedrukken.
Ik maak geen reclame oid, ben niet te vinden op de socials.
Ik werk naast mijn gewone werk 1 dag in de week bij een autobedrijf om auto’s verkoop danwel showroomklaar te maken. Daar is geen tijd voor detailing dat is gewoon rammen.
Thuis af en toe een leuke klus, druk zat.
Dit logo gemaakt en dan op een zwart shirt/jas.Bekijk bijlage 179777
Same here, ik heb t-shirts, sweaters en softshells met mijn Wax Master logo laten bedrukken.

• Leuk
Reacties: Stefan O