• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting : Over de IJssel 2014

Ik heb zojuist ook mijn betaling overgemaakt dus volgens mij zitten we dan daarmee op 10 deelnemers??? :)
 
Klopt, ik zie het net op de rekening staan.
Ik zal Arjan vragen het in zijn post op de 1e pagina aan te passen.

We hopen natuurlijk dat er meer mensen bij komen!
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd, en hoe meer je van elkaar kan leren
en natuurlijk worden de kosten pp dan ook lager :-D
 
Ik ben bezig een topic te openen op het Volvo 850 Forum om ook daar mensen van uit te nodigen.
Kan ik ze als ze willen komen gewoon de betalingsgegevens per pb doen?
 
Vanavond heb ik @ S6Diesel & @ Nick91 een pb gestuurd om te informeren of zij er bij kunnen zijn.


Zelf ga ik met de Astra H komen die ik deze dag na een rondje met prof polish van Gyeon Mohs of Gyeon CanCoat ga voorzien.
Daarnaast aanwezig met een Astra F GSi van een maatje die wel eerst maar eens gaan proberen toonbaar te maken aangezien die al 6 maanden geen sopje meer heeft gezien.

Zelf beschik ik over eigenlijk alle Dodo Juice waxen, mochten mensen eens een van deze waxen willen proberen dan moeten ze dat maar even laten weten dan neem ik die mee.
Ik heb ook nog een Dap500, Dap900V2, PRO900, Brinkmann en een lakdikte meter liggen. Mochten mensen daar gebruik van willen maken dan dat ook graag even laten weten dan neem ik die ook mee.
 
Ik kom met mijn Focus2 die ik een maandje geleden heb opgehaald bij de dealer en sindsdien nog niet heb gewassen (laat staan gepolijst en gewaxt...).
Die wil ik een basic beurt geven: wassen, kleien, wassen, waxen. Ik neem m'n Dap500 wel mee en zie wel of ik die toch nog ga gebruiken ergens voor.

Uit interesse ben ik wel benieuwd naar de lakdikte op m'n Focus dus ik maar graag gebruik van je lakdikte-meter, Juffer1!
 
Ik zal er ook zijn, samen met Bart0ving en Tomas.

Ik kom met mijn Clio 2. Alhoewel ik hem al redelijk geprept had voor de winter staat hij er nu wel heel erg zielig bij. Ik heb alleen geen dap,dus polijsten zit er niet in voor mij...
 
Ik kan en wil er ook nog steeds graag bij zijn uiteraard (was een beetje druk). Heb zojuist ook het bedrag overgemaakt.
 
Leuk dat er nu toch een beetje leven komt voor meeting. Ik neem de inmiddels roze suziki alto mee van een collega die ik zaterdag was was en klei. Dan ksn ik zondsg gebruiken voor het polijst en wax werk. Zin an!
 
hostler;n407133 zei:
Ik zal er ook zijn, samen met Bart0ving en Tomas.

Ik kom met mijn Clio 2. Alhoewel ik hem al redelijk geprept had voor de winter staat hij er nu wel heel erg zielig bij. Ik heb alleen geen dap,dus polijsten zit er niet in voor mij...

Ik heb eventueel wel een DAP en wat pad's te leen voor je ?
 
@S6Diesel: ik heb je bijdrage ontvangen en zal dat ook in de lijst vermelden.
Wilma kijkt dit weekend nav het totaal aantal betalingen op welk bedrag pp we uiteindelijk uitkomen en hoeveel iedereen zondag dus terugkrijgt.
 
@nick91 ik hbe je betaling ontvangen!
@Luuk.J je hebt een pb terug

Mochten jullie nog iemand weten die ook wil komen: we hebben nog ruimte genoeg :-D