Was een geslaagd gezellig dagje. Wilma en Arjan bedankt voor de perfecte organisatie! En BC911 bedankt voor de heerlijke koeken. Na afloop ook nog even mee geweest naar de Mac als afsluiting. En sowieso eerst anderhalf uur naar huis rijden was ook geen optie
Naast de gezelligheid en het kletsen met verschillende mensen zowaar ook nog wat kunnen doen. Om te beginnen moest er bij mij sowieso nog gekleid worden dus dat gedaan. Mijn auto staat sinds april in de Nanolex Ultra en was toen helemaal strak maar laatst in de felle zon zag ik toch ineens best wel veel en ook wat grotere krasjes zitten. Dus met deze inspectie begonnen en paar plekjes gemarkeerd waar de duidelijke krasjes zaten. Had verwacht deze wel even weg te polijsten met forza en kleine wollen pad, maar dat werd slechts wat minder. Iig voor nu het daar toch maar even bij gelaten al had ik nog de neiging het ook nog even met 105 en de gewone grote meguiars wollen pad te proberen maar dat toch maar zo gelaten. Wel besloten het hele dak met wol + forza te doen wegens de vele krasjes en de Audi lak is ook knalhard.
Na het dak zo gedaan te hebben de hele
mijn Audi goed te kleien, het dak wat grondiger gepolijst ivm veel gespotte krasjes al vielen deze nog best tegen, ook met Forza en kleine wollen pad met rotary werden deze nauwelijks minder. Hele dak was wat minder dus maar in zijn geheel gedaan met wol+forza. Rest van de auto vervolgens gedaan met de Rotary met zachte iets kleinere backingplate met oranje pads van Scholl Concepts en de Monello Kompressor pads. Moet zeggen de Scholl Concepts liep ook heerlijk.
Maar was lekker, nu zonder druk, niks moest want ik heb nu toevallig even de luxe dat ik volgende week zondag met het audiforum ook weer een "poetsmeeting" heb. Wel perfect eigenlijk.
Nu trouwens voor het eerst de hoogglans zwarte stijlen in het midden eens goed meegepolijst, flink wat krassen, weer mooi krasvrij en heerlijk glimmend
En sowieso liep de Flex PE14-2-150 Rotary weer heerlijk, genieten Eigenlijk geen Excenter meer nodig
, maar toch maar wel doen volgende week, bij de Audiforum poetsmeeting, om te finishen.
Dan afhankelijk vd tevredenheid over de lak ed besluiten of de Nanolex Ultra Paint & Alloy sealant aangebracht gaat worden. En sowieso de ramen weer vers in de Nanolex Ultra dan...
Heb geen tijd genomen om foto's te maken van iedereen dus redelijk beperkt tot mijn eigen activiteiten.
Graag weer tot een volgende keer.
Gr Gerard