Ik sluit me wel bij Dennis aan wat het auto wassen betreft.
Zelf heb ik zaterdag de Astra grondig gewassen zodat ik zondag binnen 10 minuten de wasbox weer uitwas.
Als ik dan zie dat er mensen zijn die 10 minuten over 4 velgen doen dan bevreemd mij dat wel een beetje...
Iedereen snapt dat je je auto 100% schoon wil hebben maar aan de andere kant hebben we ook beperkt de tijd en mij lijkt het dat je die tijd gaat steken in zaken die je het liefste overdekt en droog wil doen en dat die velgen later ook nog wel kunnen ? Iedereen die daar rondloopt snapt ook wel dat je in 4 /5 uurtjes geen uitgebreide full-detail kan doen.
Wellicht dat dat net zoals Dennis ook al aangaf een aandachtspuntje is voor de volgende keer ?
@ Hollander : of je nou buiten of binnen staat te wachten, dat maakt neem ik aan geen verschil aangezien het net zo lang duurt?
Terug naar de dag zelf : wat mij betreft een zeer geslaagde 3de editie !
D-J had met de eigenaar alles weer tot in de puntjes geregeld en ook de eigenaar lijkt het steeds leuker te vinden.
Dit jaar nog minder aan de eigen auto gedaan dan vorig jaar maar wel lekker veel kunnen kletsen met iedereen en wat mensen op weg kunnen helpen (hopelijk op de juiste).
Wilma en ik hadden een aantal foto's gemaakt, helaas is de een wat beter gelukt dan de andere omdat het toestel niet helemaal juist stond ingesteld.
Waar ik overigens nog wel erg benieuwd naar ben is waar die Audi A1 rijders zijn gebleven ?
Ik heb ze uitgebreid hun auto zien wassen maar daarna niet meer gezien ? Ben benieuwd wat daar de reden van is geweest (mag evt. ook wel via een prive bericht).