• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting: Over de IJssel 2015 - Zomerprep

Wilma

Detailing addict
15 feb 2009
485
65
Na 4 gezellige en productieve Winterprep edities van de Over de IJssel detailmeeting is het nu tijd voor

Over de IJssel - Zomerprep
:party:


Het word wederom een mooie detaildag in de inmiddels meer dan bekende Carwash in Kampen.


Een datum is momenteel nog niet bekend.
Het is onze bedoeling om deze detaildag ergens in april of mei te houden.
De definitieve datum hangt af van wanneer de hal beschikbaar is en posten wij zodra die bij ons bekend is.


Adres:
Carlsonstraat 25 te Kampen

Datum:
Zondag 12 april 2015

Tijden:
9:30 - 17:00 uur (we gaan in overleg met de eigenaar kijken of we dit kunnen verruimen)


Even een paar aandachtspunten:
* Er is daar GEEN catering oid. (een Mac is dichtbij, een pizza laten bezorgen kan daar ook)
* Prijs is afhankelijk van het aantal opgaves .
* De prijs is incl. de mogelijkheid om je auto ter plaatse te wassen in de mooie boxen.
* Er is stroom / spanning beschikbaar. Wel is het wenselijk/noodzakelijk om zelf een haspel mee te nemen.
* Stofzuigers zijn vrij te gebruiken.
* Het geld dient vooraf te worden overgemaakt
* Restitutie is doordat we de huurprijs met z'n allen betalen NIET mogelijk.


Prijs:
De huur van de hal bedraagt € 200 ,- (onder voorbehoud van prijsstijgingen) Dit bedrag wordt door het aantal auto's gedeeld.
Om de wasboxen vrij te kunnen gebruiken wordt er € 4,- per auto gevraagd.


Er is ruimte voor maximaal 30 auto's en om het betaalbaar te houden moeten we eigenlijk minimaal 15 tot 20 auto's hebben.

Wanneer je wil deelnemen aan deze gezellige en leerzame dag geef dat dan in dit topic aan.
je mag ook aangeven voor welke zondagen in april en mei je een voorkeur hebt, dan kunnen we kijken of we daar rekening mee kunnen houden.

Gr. Wilma en Arjan (Juffer1)
 
Opgavelijst onder voorbehoud van datum:
1. Arjan en Wilma
2. audi80
3. BC911
4.stefan325
5.ArnoldG
6.carl einser ?
7.sham27 ???????
8.tembaco ??????
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
 
Indien de datum past ben ik er ook weer graag bij. Voorlopig geen echte voorkeur voor bepaalde dagen. Ik hoor het wel wat jullie voorstellen, en indien dit tijdig is zou het al gek moeten zijn als ik het niet in de agenda kan inplannen.
 
het is afhankelijk van de datum, ben nog nooit zij zo iets geweest maar lijkt me wel leuk om eens te kijken bij zo'n gebeuren en wat aan de auto prutsen :)
 
Lijkt mij zeker ook interessant, dus bij deze graag ook op de lijst(onder voorbehoud van datum)
De DAP900 wordt zeer binnenkort aangeschaft en een beetje ervaring opdoen onder toezicht is niet verkeerd;)
 
tembaco : Het is inderdaad de bedoeling dat
iedereen lekker bezig gaat met zijn/haar eigen auto.
Er kunnen 3 auto's tegelijk gewassen worden en daarna zoek je een plek in de hal en kan je aan je eigen auto gaan werken.
De 1 komt om zijn auto echt helemaal aan te pakken en zal het grootste deel van de dag druk bezig zijn
een ander komt om iets nieuws te leren of om zijn kennis te delen.

Ik zal de lijst in de 2e post zo even bijwerken, leuk dat er meteen al een aantal enthousiast zijn


Hier een aantal foto's van november toen het vrij rustig was:

DSC02079.jpg


DSC02108.jpg


DSC02128.jpg


in 2013 was het wat drukker:
_DSC3011.jpg


Andere foto's kun je lezen in de topics over de eerdere edities
 
We hebben een datum :-D

We willen een gezellige detaildag houden op zondag 12 april 2015.

Het definitief opgegeven kan vanaf nu.:)^
 
helaas kan ik die datum niet ivm werk, voor de detailers die wel aanwezig zijn, veel succes en plezier!
 
En als we deze nou een 1 week later doen op 19 april zou dat beter uitkomen ?
Eventueel kan 17 mei ook
 
gister had ik gepost dat ik 12 april niet aanwezig kon zijn,
bij nader inzien, kan ik 12 april WEL aanwezig zijn.

als 12 april de datum word, dan bin ich dabei!

(als een andere datum beter uitkomt voor meerderen hoef je niet met mij rekening te houden, ik wil geen last zijn)
 
Geen idee of ik die andere datums kan, maar met mij hoef je geen rekening te houden hoor. Mocht ik wel kunnen dan laat ik het weten.