• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Was inderdaad top geregeld zoals al eerder gezegd is. BC911 echt top die broodjes :ja. Leuk ook om bepaalde mensen te ontmoeten achter de forumnamen.

De hal is inderdaad erg goed voorzien van licht!
 
Echt een prachtige lokatie inderdaad.

Maar mochten Jansen en Jansen niet in beeld?

:D

Volgende week ook een balkje?

Goed bezig hoor.
 
Zou eigenlijk wel moeten he DJ.
Maar we lopen redelijk synchroom met het AF en 2 weekenden weg.....oei.......:klap

@jansen1

Jammer hoor, altijd welkom.
 
Leuke dag gehad, nog wat kunnen testen op mijn dakje met de Denim pads, redelijk naar tevredenheid geworden.

Hier en daar nog even wat mensen gesproken, al met al een geslaagde dag!:)^
 
Ondanks dat ik weinig " echt" werk aan de auto heb gedaan, wel met hulp van de expertise van meerdere een aantal problemen op weten te lossen.
De locatie blijft erg mooi, was deze keer iets drukker dan de vorige keer.
DJ bedankt voor de organisatie, voor herhaling zeker vatbaar.
 
Zondag de Clio behandeld met de CarPro Denim pads. Dit is serieus het product van 2012 voor mij.

De Clio had af-fabriek al storend veel orange-peel. Na 3/4 hits met de Denim pads icm M205 werd het resultaat echt netjes, de lak is niet orange peel vrij maar sterk verbeterd. De glans en reflecties zijn ook ontzettend toegenomen.

Komende week nog een 2de laagje wax erop en klara.
 
Om wat voor Clio hebben we het dan? Ik vindt de Renault lak er meestal wel netjes op zitten. In tegenstelling tot een BMW, die nog wel eens flink last kan hebben van een sinaasappelhuidje.
 
De Clio is van 2012, gaat om de zwarte die je op de foto's ziet een pagina terug.

Deze had genoeg orange peel... kan ik je verzekeren :eyes:
 
Juffer1;305698 zei:
Hoe is het nu met je voorraam ?

Tot op heden mooi schoon, maar ik heb nog niet in de regen gereden, dus we wachten af :)
Wel heb ik de auto redelijk schoon van Kampen naar de boerderij en vervolgens naar Amsterdam weten te brengen, dus ik ben Happy!!
 
Skybump, volgens mij had dennis nog foto's gemaakt ( close up's ) van het eindresultaat. Zal ik die uploaden en PM'en voor je?
 
Hierbij nog wat foto's van de dag.

img7234nz.jpg


img7236f.jpg


img7235i.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

img7226u.jpg


img7222m.jpg


img7223k.jpg