• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

DJ, hartelijk dank voor de organisatie!
BC199, hartelijk dank voor het lekkere ontbijt :).

En natuurlijk iedereen bedankt voor de gezellige (halve) dag.
Volgende keer probeer ik er de hele dag bij te zijn......
 
Ik had me veel voorgesteld van de lokatie en dat bleek zeker waar; mooie plek, goed licht, veel ruimte. Top.
Eens kijken of de eigenaar ook zo eentje in het Brabantse wil neerzetten. ;)

D-J bedankt voor het organiseren, BC911 bedankt voor de heerlijke koeken en de rest bedankt voor een gezellige dag.
 
Hier in Breda zit de Anac, aan het Spinveld. Is volgens mij nog groter, 11 boxen en 40 plaatsen incl. krasstraat. Alleen elke dag open en dan wordt het moeilijk om iets te regelen....
 
@Duckmole; geen dank hoor, graag gedaan. Ik hoop dat ik je enthousiast gemaakt heb. Mocht je een lijstje met de basis benodigdheden willen hebben, dan hoor ik het wel.
 
Ja, ff een speciale dank voor BC911.
Hoe bijzonder is dat: vanuit België naar Kampen rijden, en dan een doos vol gebak meenemen voor iedereen!
Wat een hoffelijkheid. Compliment!!


ook leuk: http://www.carwashkampen.nl/84-leden_carcleannl_leven_zich_uit.html
 
Allereerst D-J bedankt voor de organisatie, bij de volgende maar snel aanmelden aangezien de mensen zelfs uit Belgie komen en lekker broodjes meenemen (bedankt BC911)...
 
Ondertussen ben ik ook thuis, en zijn alle spullen mooi opgeborgen en zitten de doeken in da wasmachine. Was helemaal top D-J! Wat een mooie locatie. Ben super blij dat de wagen klaar is voor de winter. En is hij nog schoon? Vrees het niet, maar dat had ik ook niet verwacht na zo'n tripje. Zat nog maar net op de A28 toen een peugeot voor me lekker ging sproeien .... En ik denk niet dat jullie bang moeten zijn voor de volgende, er lopen niet zoveel gekken in België rond die 440km gaan bollen om een beetje aan de wagen te prutsen ;) . Maar als het uitkomt ben ik er volgende keer weer graag bij.
 
Ach, mooi excuus voor volgend weekend :-D

Zal volgende week toch even de foto's van deze alfa laten zien aan mijn stiefpa. Die zal ze ogen wel uitkijken als hij jou lak ziet :heart_eyes:
 
Ja, wanneer komen die van jou allemaal hier in beeld? ]d~^

Vind het persoonlijk echt een gave lak om te detailen, soms kan die enorm dwars en irritant zijn omdat je er niks op ziet, maar eenmaal gepoetst, en met de juiste lichtinval, dan lijkt het net of er goud door de lak heen zit. Het is niet kameleon waardig. Maar wel fijn. En rustgevend :p

Kan volgend weekend wel weer heel de dag doorpielen haha. En het kan nog wel een stuk beter hoor, kwam nog genoeg defecten tegen, maar die zijn voor het voorjaar.

Overigens, motorkap geeft een vertekend beeld, deze is inmiddels al 4x overgespoten (lang verhaal,....) en de grijze kleur is niet zoals de rest van de auto helaas. Maar hier ga ik niks meer aan laten doen, tot zover heb ik er geen lakproblemen meer mee, ervoor elke keer wel,....
 
Mooie locatie! Hoe hebben jullie die eigenlijk geregeld, is die toko de hele dag dicht geweest voor "normale" klanten?
 
Leuke meeting, super locatie en goed georganiseerd! Dat smaakt naar meer.
 
Was vandaag mijn eerste Carclean detail meeting. Bij aankomst gelijk een ontbijt van overheerlijke koeken voorgeschoteld krijgen, dat maak je niet iedere dag mee zeg, bedankt BC911! En niet minder belangrijk, DJ dank voor de goede organisatie!
Had zelf geen uitgebreid plan, wilde vooral steenslag aan de voorzijde bijwerken en de achterzijde uitvoeriger polijsten omdat die nogal contrasteerde met de rest. Verder vooral nieuwsgierig hoe het er hier zoal aan toe gaat.
Vond het erg gezellig, leuk om ook wat mensen te leren kennen en ook wat ervaringen uit te wisselen.
En dan waren er ook nog 2 illusioniste, geen idee wie dat waren ;) die een orange peel verdwijntruc deden. Erg mooi om te zien hoe de lak van een dwarrelige reflectie naar een haarscherpe heldere reflectie ging en dat met pads gemaakt van een oude spijkerbroek :cool: ...
De lokatie was overigens ook niet verkeerd, verlichting ook prima in orde.
Zeker voor herhaling vatbaar
Na afloop ook nog even gezellig de trek gestild bij de mac, en dankzij wat bonnen werd dat wat meer eten dan gepland ;)

Probeer ook nog wat fototjes bij te voegen
 
Zo te zien kun je maar 5 bestanden tegelijk toevoegen (tenminste ik na de 5e heb ik alleen een terugknop).
Hier nog een paar fototjes
 
Rembo;305583 zei:
Mooie locatie! Hoe hebben jullie die eigenlijk geregeld, is die toko de hele dag dicht geweest voor "normale" klanten?
Deze carwash is blijkbaar 's zondags gesloten .... Is bij ons hier wel anders, zondag is de topdag voor zo'n zaak.
 
Ah zo, ik wist niet dat dat nog voorkomt vandaag de dag. Zondag staan hier inderdaad ook de langste rijden, soms zelfs voor de wasboxen.