Zo, ook ik ben weer thuis beland,....
Kampen Late 2012 was wederom geslaagd, iets drukker als de laatste keer. Maar met meer dan voldoende auto's. Denk echt dat 20 auto's wel een beetje de max is gezien de dag en tijdsbesteding. Vooral in het wassen van de auto's ging veel tijd zitten, waardoor een aantal iets wat aan de late kant waren begonnen.
Al met al mocht dat niet baten, en ging een ieder lekker in de rij staan om gebruik te maken waar we met zijn allen natuurlijk voor gekomen waren:
De Wasstraat ]d~^
Vervolgens werd nadat iedereen door de wasstraat was geweest ieder zijn detailing gear uitgeladen:
Met voldoende detailspulletjes om lekker aan de slag te gaan!
Alleen weet ik niet wat voor een machine dit was??? En met name die doek spreekt mij erg aan! Kan iemand mij hier meer over vertellen? Wat ik precies bedoel zien jullie op deze foto:
Ik zelf heb lekker old-skool zonder machinaal te detailen mijn autootje winterklaar gemaakt. Hier en daar een opmerking waarom ik niet met de machines aan de slag ging, en sommige geloofden niet dat ik dit ook al in april had gedaan, in ieder geval bij de vorige editie. En van het zomer ben ik thuis lekker aan het pielen geweest, maar daar gelaten kwam er voor de verandering opnieuw een opmerking over mijn uitlaatjes, dat die er zo super netjes onder staan. Bij deze bedankt o. a. Erik. En ja, sorry kan er niks aan doen dat ovaal gewoon altijd leuk staat onder een auto. Voor wat betreft de stofzuigers, nadat ik er de eerste keer geen hoge pet van had, vandaag ook de binnenkant schoongemaakt en gestofzogen, die dingen lijken zo stom, maar ze zijn geniaal! Krijg je prima je autootje en je automatten mee schoon.
Maar om toch te laten zien dat die glimt, hier een paar foto's.
En natuurlijk was ik niet de enigste, nu nog even een selectie van diverse collega's die ook druk doende waren!
Editie Early 2013 gaan we gewoon weer naartoe! En dan zal ik weer machinaal bezig zijn, om toch een aantal personen maar tevreden te stellen :schaam
Arjan, nog bedankt voor die foto die je maakte terwijl ik me precies omdraaide,....
Om niet te vergeten, ook ben ik weer wat gezichten rijker achter diverse forumnamen. Wel leuk en handig!
Oh, en voor een volgende keer, krijgen we nog eens een euro extra korting op onder genoemde (rechtse) prijzen: