• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Jammer van de regen, de meeste auto's zullen er waarschijnlijk niet uitzien bij aankomst, maar hé, waar zijn we anders detailers voor?
Heel veel plezier iedereen, en laat de thuisblijvers achteraf de sfeer proeven door foto's en verhalen te plaatsen.
 
herold;305467 zei:
Helaas moet ik afhaken, setje gekneusde ribben is de oorzaak en wil mezelf niet nog meer straffen. :sob:
Veel plezier morgen/vandaag!

het zijn altijd weer die noordelingen met Audi's die op het laatste moment afhaken ! :D


Even serieus : gekneusde ribben is waardeloos inderdaad. Kun je flink last van hebben. Rustig aan !
 
Van harte,

Erik zijn bolide staat er weer schitterend bij.......wat zag die eruit zeg..:sob:
 
Het was weer top!

IMG-20121118-00127.jpg
 
Hierbij alvast een eerste selectie van de foto's. Ze zijn niet allemaal even goed van kwaliteit omdat het toestel nog op een macro stand stond.
Mochten er foto's verwijderd moeten worden (of iemand wil ze op originele grote) , stuur dan even een berichtje naar mij of Wilma.

Over de IJssel 2012 @
P1030235.jpg


Om 9 uur kwamen de eerste auto's al binnen rijden :
P1030156.jpg


P1030157.jpg


Om 9.30 kwam BC911 met de beloofde verse broodjes :
P1030158.jpg


Gedurende de dag was iedereen lekker bezig :
P1030204.jpg


P1030206.jpg


P1030210.jpg


P1030211.jpg


P1030212.jpg


P1030215.jpg


P1030221.jpg


P1030223.jpg


P1030230.jpg


P1030240.jpg


P1030241.jpg


P1030242.jpg


P1030252.jpg


P1030253.jpg


P1030254.jpg


P1030255.jpg


P1030256.jpg


P1030257.jpg


P1030258.jpg


P1030259.jpg


P1030260.jpg


P1030263.jpg


P1030264.jpg


P1030265.jpg



Na afloop met enkele auto's wat buiten foto's gemaakt :
P1030243.jpg


P1030244.jpg


P1030245.jpg


P1030247.jpg


P1030250.jpg


P1030251.jpg


Het was echt weer een topdag, DJ : bedankt voor het organiseren, Dennis voor de uitleg van de denim pads, Woody & Eelco voor het gebruiken van de M205 en alle andere aanwezigen voor de gezellige dag !
 
Dat ziet er Top uit, mooie locatie hoor, complimenten.
Hoop verslaafden bij elkaar! rofl
Volgende keer ben ik er gewoon bij.
Wat zijn trouwens die blauwe slangen, stofzuiger?
 
Correct en tevens juist stofzuiger ;)

Het was weer gezellig, en een klein beetje nuttig voor de broodnodige schone bolide, want die van mij was wel een klein beetje vies :p
Dank voor het organiseren!
 
Zo, ook ik ben weer thuis beland,....

Kampen Late 2012 was wederom geslaagd, iets drukker als de laatste keer. Maar met meer dan voldoende auto's. Denk echt dat 20 auto's wel een beetje de max is gezien de dag en tijdsbesteding. Vooral in het wassen van de auto's ging veel tijd zitten, waardoor een aantal iets wat aan de late kant waren begonnen.

Al met al mocht dat niet baten, en ging een ieder lekker in de rij staan om gebruik te maken waar we met zijn allen natuurlijk voor gekomen waren:

De Wasstraat ]d~^
IMG_1912.jpg


Vervolgens werd nadat iedereen door de wasstraat was geweest ieder zijn detailing gear uitgeladen:
foto-3.jpg


Met voldoende detailspulletjes om lekker aan de slag te gaan!
IMG_1900.jpg


Alleen weet ik niet wat voor een machine dit was??? En met name die doek spreekt mij erg aan! Kan iemand mij hier meer over vertellen? Wat ik precies bedoel zien jullie op deze foto:
IMG_1899.jpg


Ik zelf heb lekker old-skool zonder machinaal te detailen mijn autootje winterklaar gemaakt. Hier en daar een opmerking waarom ik niet met de machines aan de slag ging, en sommige geloofden niet dat ik dit ook al in april had gedaan, in ieder geval bij de vorige editie. En van het zomer ben ik thuis lekker aan het pielen geweest, maar daar gelaten kwam er voor de verandering opnieuw een opmerking over mijn uitlaatjes, dat die er zo super netjes onder staan. Bij deze bedankt o. a. Erik. En ja, sorry kan er niks aan doen dat ovaal gewoon altijd leuk staat onder een auto. Voor wat betreft de stofzuigers, nadat ik er de eerste keer geen hoge pet van had, vandaag ook de binnenkant schoongemaakt en gestofzogen, die dingen lijken zo stom, maar ze zijn geniaal! Krijg je prima je autootje en je automatten mee schoon.

Maar om toch te laten zien dat die glimt, hier een paar foto's.
IMG_1916.jpg


IMG_1909.jpg


IMG_1906.jpg


IMG_1907.jpg


En natuurlijk was ik niet de enigste, nu nog even een selectie van diverse collega's die ook druk doende waren!

IMG_1913.jpg


IMG_1915.jpg


IMG_1904.jpg


IMG_1903.jpg


IMG_1910.jpg


IMG_1902.jpg


IMG_1901.jpg


Editie Early 2013 gaan we gewoon weer naartoe! En dan zal ik weer machinaal bezig zijn, om toch een aantal personen maar tevreden te stellen :schaam

Arjan, nog bedankt voor die foto die je maakte terwijl ik me precies omdraaide,....

Om niet te vergeten, ook ben ik weer wat gezichten rijker achter diverse forumnamen. Wel leuk en handig! :cool:

Oh, en voor een volgende keer, krijgen we nog eens een euro extra korting op onder genoemde (rechtse) prijzen:

IMG_1917.jpg
 
Jeroen;305524 zei:
Alleen weet ik niet wat voor een machine dit was??? En met name die doek spreekt mij erg aan! Kan iemand mij hier meer over vertellen? Wat ik precies bedoel zien jullie op deze foto:
IMG_1899.jpg

Dat is de excentrische machine van hun "huispoetser", net zoals die 2 forumleden met de BMW & Lupo vandaag gebruikten en niks vreemds aan.
Die doek gebruikt hij om de machine ed na gebruik schoon te maken en wordt niet op de lak gebruikt.
Ook al kom je niet zo vaak als mij (door de weeks) op deze locatie dan nog zou ik het fijn vinden om die persoon lekker in zijn waarde te laten, nu komt het een beetje over alsof dat Riwax niet goed zou zijn en die "poetser" er een zooitje van maakt.
Je hoort ook niemand wat zeggen over die persoon die met zijn mouw over zijn Alfa lak staat te wrijven :klap
 
Bedoel het ook niet vreemd hoor, en laat een ieder heus wel in hun waarde. Heb er ook geen bedoelingen mee.
Je komt gewoon wel eens dingen tegen op locaties.

Moest er gewoon even tussen en is ook meer als een geintje. Enne, ja ik heb speciale microfiber mouwen.
D'r zat iets op de lak, en had niks bij handen. Dus dan gauw de mouw maar. Anderzijds was het een ingevreten vliegenlijkje,.... Maar goed.

Oh en dat de bmw en de lupo die ook gebruikten heb ik helemaal niet gezien.
 
Dames en heren, ik heb me aangenaam vermaakt! Locatie was helemaal top en lekker hier en daar wat bij gekletst. Daarnaast heerlijk de Megane Estate vertroeteld en winter klaar gemaakt. Addy, bedankt voor de hulp!

En D-J, vanuit mij alvast heel erg bedankt voor de organisatie! Alles was heel netjes geregeld. Van mij part.. voor herhaling vatbaar!! :heart_eyes:
 
Inderdaad, was top! Was voor mij de eerste keer, maar als het aan mij ligt zeker niet de laatste.....
Veel, heel veel geleerd en de motorkap nagenoeg helemaal vrij van swirls etc. Mijn dank daarvoor is groot, heel groot!

En DJ natuurlijk hartstikke bedankt voor de voortreffelijke organisatie.

Duckmole