• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Volgens mij kun je voor de €5,- die je ter plaatse kunt voldoen onbeperkt de wasboxen en warm water gebruiken.

Dat is juist. Even € 5,00 doneren en je kan onbeperkt warm en koud water tappen en de HD gebruiken.

Geen idee vwb 32Amp
Ik weet dat er krachtroom is, en dat we dat gerust mogen gebruiken.

daar houd mn kennis op ;)

Idd, ter plaatse 5 euro voldoen.
Anders mag je er niet wassen :ja

Zelf heb ik mij niet ingeschreven maar wil wel van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat een forum lid die dit op poten zet, ook nog eens voor de 2e keer, op handen gedragen mag worden!

Zondag toch maar met de Renault Megane Estate. Deze ziet er echt niet uit. Aangezien de Subaru net gedaan is en eigenlijk moet worden uitgelijnd laat ik deze thuis. Heerlijk dus de Megane proberen zo ver mogelijk winter klaar te maken :-D

Is het misschien een idee dat ik bijvoorbeeld aantal flessen frisdrank met bekertjes meeneem? Koud blijven die flessen wel, hehe.

addy;305313 zei:
Het is dat het zo ver is anders had ik wel even komen kijken. Veel plezier zondag...

Ik kom toch mee die kant uit, rij met Erik mee. Kan ik meehelpen met de Megane. Lijkt me gezellig weer.

Nog even:

- sprayflessen met APC mengen
- brinkmann opladen
- iron-x van eco refill in meq sprayfles
- spulletjes klaarzetten
- pinnen
- schagen en plank ophalen en dan ........

Op naar Kampen voor een leuke dag

Goed bezig al.
Ik heb nog een verkooptopic lopen, misschien dat iemand interesse heeft. Dan kan ik het zondag meenemen.

Ben benieuwd hoe de koffie daar smaakt....x-]

Gooi de kofferbak maar vol met je handel en wellicht zijn er geinteresseerden.

Lekkere trui is dus aan te raden. Neemt iemand een waterkoker mee o.i.d. voor thee of warme drank?