• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diepe lak schade...

TazDevl

Detailing addict
22 aug 2018
20
60
thumbnail_IMG_1836.jpg
 
Hoe ga ik dit fixen? heb het idee dat het tot op het staal beschadigd is. Heb wel een lakstift liggen maar dan moet ik in 1 keer heel de auto doen omdat ik nog meer plekjes heb.

Iemand een tip om het weer mooi strak te krijgen? Heb sinds dit weekend een dap in huis
 
Wow, balen joh!
Als ik dit zo zie, blijft je nagel er in elk geval achter haken.
Met een dap kom je een eind, maar niet zo ver dat deze kras verdwijnt lijkt me.

Lakstift, kweet niet, lijkt het me iets te groot voor. Maar is te proberen, als het niet werkt kom je toch al automatisch bij de laatste optie van een respray/spotrepair uit denk ik.

Lijkt ook wel een vouw te zitten? Dan wordt het helemaal vervelend.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt gaan polijsten en het minder zichtbaar maken, je kunt ook kiezen voor opvullen, wetsanden en polijsten, maar misschien is spotrepair bij een goed autoschadebedrijf nog wel de beste optie. Dat zou je waarschijnlijk een bedrag tussen 25 en 100 euro kosten, dus dat is te overzien.
 
moet zeggen dat ik twijfel tussen uitbesteden zelf doen, misschien eerst mijn verzekerings agent maar eens contacten...
 
Eerst zelf proberen zodat het enigzins acceptabel is. Van schadeherstellers heb ik niet zo'n hoge pet op.
 
Zo goedkoop een spotrepair? Als het voor dat bedrag goed komt, dan had ik dat gedaan.

(OK, ik had eerst zelf inderdaad gaan ouwehoeren door wetsanden, in meerdere applicaties opvullen, wetsanden, polijsten :p )
 
Oef.. Ik had zelf aan de gang gegaan als dit mijn auto was. (Ik rij dan ook geen dure auto en heb de nodige ervaring om er zelf aan te durven beginnen)

Ik heb wel eens ergere dingen gevuld en afgewerkt, maar in alle gevallen betrof het geen hele dure auto's en was het budget ook niet bijzonder hoog. Desalniettemin kreeg ik het voor 90-95% minder zichtbaar. Over meerdere momenten, soms dagen, de schade opgevuld en laten uitharden. Vervolgens de gebruikelijk stappen.

Als je niet de nodige ervaring hebt dan zou ik hier zelf zeker niet aan beginnen, laat ik dat gezegd hebben. :p