• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dikte monello

bloemie

Detailing addict
14 feb 2010
176
62
52
anna paulowna
ik heb een fles monello Inizio compound welke nogal dik is ,hoort dit dikker te zijn dan jif.

Of is de fles verouderd en kan ik hem weggooien ,het is al een tijd terug dat ik er mee werkte en weet het niet meer wat de dikte moet zijn.

Kan iemand mijn antwoord geven hierop?

Zeker dikker dan Jif, Jif is opzich vrij dun. Inizio is omgeveer net zo dik als Mezzo en Finale. Als je dit in huis hebt,kun je het daar mee vergelijken.

Mijn ervaring is dat Inizio wel degelijk iets dikker is dan de Mezzo en de Inizio, het komt bij mij ook duidelijk moeilijker uit de fles, zelfs na langdurig schudden. De Forza, wat uiteindelijk toch de vervanger van Inizio is, komt iets makkelijker uit de fles dan Inizio.

BlackPassat zei:
het komt bij mij ook duidelijk moeilijker uit de fles, zelfs na langdurig schudden

Zet dan de volgende keer je fles omgekeerd weg en tijdens het polijsten zet je ze zo in een beker oid .......

........gedaan met schudden . ;)

Is idd zo , maar ik maak er een gewoonte van om vanaf een bepaalde hoeveelheid de fles omgekeerd te bewaren ....(ik schud ze ook nog hoor :-b )