• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice bestaat 3 jaar en dat vieren ze!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.841
200
Berkel en Rodenrijs
Dodo-Juice_3rd-bday-ad_Jun-2010_800x1117px.webp
Yes, Dodo Juice turned three years of age in June. To celebrate we’re giving away a one-off wax container in a competition that is only open to the general public (not resellers or DADs). If any of your customers want to enter, details are at www.dodojuice.com/birthday and the closing date is 31st August 2010. Happy Birthday to us, and many thanks to you for your help, support and hard work as you have been an integral part of the Dodo story.

Dodo Juice is afgelopen juni 3 jaar oud geworden en ze vieren dat met het weggeven van een zeer exclusieve, gouden* wax container:

dodo-juice-golden-juice.webp
golden-juice_bottom-up.webp
golden-juice_side-up.webp
Een supermooie en zeer exclusieve collectable!

Wil je meedoen en kans maken op deze mooie pot? Surf dan snel naar:

www.dodojuice.com/birthday

*goudkleurig

Laatst bewerkt door een moderator:
hij is goudkleurig, niet echt goud he:-"

je krijgt hem (als je wint) gevuld met je eigen gekozen dodojuice wax, incl een aantal refills geloof ik..

ik ben nog aan het bedenken wat ik ze zal sturen:-"

heb nu alleen de Lime Prime gebruikt van Dodo Juice, de Born to be mild is vandaag binnengekomen dus ik ben benieuwd naar deze shampoo!

Inderdaad gefeliciteerd! Afgelopen jaar toch erg rustig geweest vanuit Dodo, niet echt spannende producten...zal wel een druk jaartje in het lab zijn:weetniet

Ben ook steeds meer DJ fan aan het worden, gefeliciteerd DJ en nog vele jaren.