• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Zojuist even snel m'n inzending voor de Skull Candy Master Cranium verstuurt. Was het bijna vergeten :schaam
 
Ook gisteren op het nippertje mijn antwoord ingezonden. Dacht eerst al mijn wiskunde van de middelbare school nodig te hebben om de inhoud van een (tja hoe heet zo'n driedimensionale ellips eigenlijk) sigaar/zeppelin te berekenen. Toen bleek het antwoord gewoon op de bodem van mijn samplepotje te staan ;).
 
Snotverdorie kon ik gisteren weer de kou in om ook mn maatje zn potje te gaan fotograveren... Al met al de boel toch nog op tijd verzonden, zucht... Ook hier hetzelfde mailtje van Don... Nou nog effe winnen...
 
Binnetie zei:
Haha misschien hebben ze de boel wel geautomatiseerd. Toch blijft het een persoonlijk tintje hebben die mailtjes van hun :D
Nope. Had er nog kort wat bijgezet en daar kreeg ik ook kort antwoord op.
En als ze dat geautomatiseerd zouden hebben, wil ik graag weten waarmee :-b