• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Ik ben nou toch wel erg nieuwsgierig wat jullie allemaal als gewicht hebben geraden/berekend en hoe je aan dat gewicht bent gekomen. 'Afkijken' kan niet meer, dus je kunt het gerust vertellen.
 
Ik ben ook echt stikbenieuwd wat jullie allemaal geraden hebben als gewicht en of iemand hier van het forum straks die SKull Cranium wint! Als dat het geval is, verwachten we natuurlijk een uitgebreide reportage hier op het forum!
 
Ik heb het niet eens doorgemailt :schaam

Maar volgens mij wint Markus, als die slim was geweest, had die een leeg samplepotje gewogen, maar ook de volle gewogen.

Trek dat van elkaar af. En je hebt de inhoud in gewicht :p
 
Ik had hem aan CC geschonken, waarom?

Iedereen komt daar binnen voor hun poetsspulletjes, en zo'n gevulde doodskop hoord daar gewoon thuis vind ik!

Ongetwijfelt zijn de mensen achter CC natuurlijk weer zo dat er iets tegenover staat wat je onverwacht binnen krijgt.. :p

En zelf op de plank is leuk. Maar voor iemand als mij met een vrij kleine collectie, en voldoende dingentjes is zo'n pot dan niet nodig vind ik.
 
Ik heb 2x gemaild...

330 en 666 gram.

We zullen zien, ik ga nergens van uit.
Als ik hem wel win, kom ik hem zeker even showen en een fototje trekken!
 
Jeroen zei:
Ik heb het niet eens doorgemailt :schaam

Maar volgens mij wint Markus, als die slim was geweest, had die een leeg samplepotje gewogen, maar ook de volle gewogen.

Trek dat van elkaar af. En je hebt de inhoud in gewicht :p

Jeetje wat omslachtig! Gewoon de inhoud er uit kunnen tikken, en die gewogen :grinning: Beetje de foto's vergeleken van de potjes en de skull er naast en een schatting gedaan ;)
 
Of je houd je potje netjes zoals ie behoort als collectors-item, en wordt ie niet opengemaakt / omgekieperd of whatever ;)
 
Ik ben eigenlijk uitgegaan van onderstaande foto voor mijn inschatting, maar volgens mij zijn de potjes en de skull niet dezelfde schaal (bij elkaar gephotoshopt). Denk dat ik dus behoorlijk onder het echte gewicht heb zitten schatten.
Ach ja, ik had er toch eigenlijk niet echt een mooi plekkie voor.:confused:
Skull3.JPG
 
Geen idee, ik heb het nagevraagd.

Maar misschien wel leuk om de gewichten die ingediend zijn nu hier op een rij te zetten? Ook al win je hem niet, kunnen we zien wie hier de 'winnaar' zou zijn geweest! :ja
 
mk-us zei:
Dat is het probleem: is het een kleine schedel of idd fotowsjopt en is de verhouding anders, hmmmm

Op dedodo site stonden foto's van het fabricage proces en daar zag je in de achtergrond ook hoe ze de inhoud van skull hadden gegoten en de skull ook ergens in beeld ;)
 
N.a.v. het idee van Tim, op volgorde van gewicht.
Plaats jou inzending er tussen, zo hebben we gelijk een overzicht van laag naar hoog.

330; Leon1987
666; Leon1987
 
N.a.v. het idee van Tim, op volgorde van gewicht.
Plaats jou inzending er tussen, zo hebben we gelijk een overzicht van laag naar hoog.

330; Leon1987
666; Leon1987
143; Coinman