• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

ik heb hem ook besteld!
en de betaling is ook al verwerkt.

hoop dat ik hem ook mag ontvangen!
wie kan vertellen of ik er nog bij zit!

33 stuks zijn verkocht, nummer 33 zit in ordernummer 38568.

Teleurgesteld omdat je te laat bent? Heb nog hoop. :-D Ik denk dat ik zeker nog 10 stuks kan bemachtigen na 31 oktober, geen garanties uiteraard, maar ik verwacht wel dat dat moet lukken. Dus heb je interesse, gewoon bestellen en vis je achter het net? Dan krijg je gewoon je centen terug.

Niet goed het forum in de gaten houden, en dan dus achter het net vissen:'(

Alsnog heb ik het potje bij mijn bestelling geplaatst, in de hoop dat Tim er 10 bij gaat regelen:party :party o:-)

@Danny: dacht dat ik rap was ( 38528 ), maar jij spant de kroon.
Ach boeit het verder, als iedereen die 'm wilde hebben maar in bezit heeft gekregen !

Paulus de Boskabouter zei:
38549, net voor jou dus ;)

Ik hoop dat mijn betaling op tijd binnen was (ABN -> ABN), snel even door mijn vriendin laten overmaken aangezien ik zelf niets bij me had :roll

Tim, ik lees dat de wax a.s. vrijdag binnenkomt. Is dit haalbaar? Of worden ze dan verstuurd vanaf Dodo? Heb nog wat spullen die ik wil hebben voor komend weekend. Red ik dat? Heb nu alleen de wax besteld en tja daar komen nog 4,75 aan verzendkosten bij. Hij past ook wel in een envelop :ja